OT: Vilken trehjulig barnvagn ska man köpa?
Inför första knodden :-D är det nu dags att välja barnvagn. Vi har kommit fram till att det nog är en trehjuling som gäller. Eftersom vi bor på landet är det nästan bara grusvägar och skogsstigar. Därför prioriterar vi smidighet och lättframkomlighet.
Av det vi har tittat på är det Mountain Terrian, Traxx Panter 3 och Jane Slalom som ligger bäst till. Quinny Freestyle finns med som en joker men är ganska lik Traxx fast med enklare handtag.
Är det någon som har erfarenheter från någon av dessa vagnar?
* Allmäna synpunkter?
* Hur smidiga är dom att fälla ihop och lasta i bilen?
* Håller konstruktionen med det svängbara framhjulet på Jane och Quinny som kan låsas fast?
Speciellt Traxx och Jane är jag väldigt intresserad att höra om. Dom är inte så vanliga så om ni vet någon som kan tänka sig att dela med sig av sina erfarenheter är jag tacksam!
Av det vi har tittat på är det Mountain Terrian, Traxx Panter 3 och Jane Slalom som ligger bäst till. Quinny Freestyle finns med som en joker men är ganska lik Traxx fast med enklare handtag.
Är det någon som har erfarenheter från någon av dessa vagnar?
* Allmäna synpunkter?
* Hur smidiga är dom att fälla ihop och lasta i bilen?
* Håller konstruktionen med det svängbara framhjulet på Jane och Quinny som kan låsas fast?
Speciellt Traxx och Jane är jag väldigt intresserad att höra om. Dom är inte så vanliga så om ni vet någon som kan tänka sig att dela med sig av sina erfarenheter är jag tacksam!