Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Det var Blekinge flygflottilj, F17, som flög sthlm.Konstigt, såg precis 12(?) st flyga över mig i centrala Stockholm.
Edit: det är alltså Blekinge flygflottilj som flyger bla över Stockholm.
Bara den från Skaraborg är inställd?
Läst lite snabbt och trodde det var båda.
Får se om jag hinner få upp kameran till de kommer tillbaka.
Nä knivskarpa, om du vill se suddigare kolla in min bildLite suddiga pga lång exponeringstid.
Visa bilaga 742199
Mer en Gripentall, men det där fixar AIn när som helst!Visa bilaga 742172
Kommer dröja lite till innan AI tar över världen.
Here is the image of the "Gripengran," a majestic and unique tree with branches resembling a Saab Gripen aircraft. Let me know if you would like any adjustments or further details!
Haha, det var inte mycket till bild gp fått tillVar för långsam för att fota, men såg dem faktiskt från kontorsfönstret.
![]()
Årets julgransflygning skymdes av moln över Göteborg
Gårdagens inställda julgransflygning blev av i dag. Man kunde skymta formationen bakom molnen, men bullret från Gripenplanen och de norska F-35:orna hördes desto högre.www.gp.se
Det var väl ungefär så det såg ut för mig med. Hjälpte kanske inte att jag hade terminalglasögonen på mig.Haha, det var inte mycket till bild gp fått till
Men men, fångar ju typiskt Gbg-väder iaf![]()
Julkulan
Fint att tranorna också övar i flank för att kunna försvara vårt land.
Skickar vi de där över gränsen blir det fullskalig invasion, plundring och svält som väntar för lede-fi.Fint att tranorna också övar i flank för att kunna försvara vårt land.![]()
På vilket sätt då?Tja... När nu Sverige som enda land Norden, tillåter kärnvapen inom våra gränser, lär väl flygflottiljerna komma väl till pass!?
De verkar ha släppt lite bomber däruppe.De fortsatte visst norrut och nu har de cirkulerat över Vidsel ett bra tag.
defence-industry.eu
Lite dåligt timing nu när vi börjar klassas som motståndare![]()
De tog fel på datum, de skulle ha flugitOT i OT-tråden men varför flygs det sjukt lågt över Stockholm fram och tillbaka nu? Övning?