Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
winestuff.pt
Värt det? =)För ovanlighetens skull fick det bli en nr 2 också.
Finwhiskeyn fick luftas.
Visa bilaga 770881
Provade en sökning och jag ska nog se till att njuta ordentligt av den sista fjärdedelen.
Har för mig att jag gav £150 på World of whiskeys runt 1996-1997.![]()
The Glenrothes Vintage 1972
The Glenrothes Vintage 1972 is a single malt whiskey from the Speyside region, aged in sherry barrels. Buy at the best price. Free shippingwinestuff.pt
Lätt värt £150 men skulle aldrig lägga drygt 20000 sek på en whiskey.Värt det? =)
ummm
Gissar att den inte är så rökig?Lätt värt £150 men skulle aldrig lägga drygt 20000 sek på en whiskey.
Men det gäller att passa på och inse att jag aldrig kommer att få dricka en sån fin/dyr whiskey igen.
Det skulle i så fall vara på min egna begravning.
Anekdot:
Den fanns som provsmakning på world of whiskeys när jag mellanlandade på Heathrow på väg till Fernie för en säsong och den var så satans god att jag lovade mig, om jag hade pengar kvar på hemresan ett par månader senare skulle de gå till en flaska.
Yupp. Nr 6 it is.
Mer fruktighet än rökighet.Gissar att den inte är så rökig?
Zubrowka! Har du ätit upp grässtrået? Enda som man kan blanda med så det inte skär sig är äppeljuice. ;)Bourbon och ibland Vodka som jag fick av kollega från Krakow, då jag gick i pension.
Visa bilaga 773786Visa bilaga 773787
Fast det var den "vanliga", inte med gräset :) Den med gräset måste man dricka rent...Zubrowka! Har du ätit upp grässtrået? Enda som man kan blanda med så det inte skär sig är äppeljuice. ;)
Ja, såg det efter jag skrev, den är inte lika klar heller, mer gulaktig. :)Fast det var den "vanliga", inte med gräset :) Den med gräset får man dricka rent...
Finns olika Z. https://www.dryckeslaget.com/product/13224/zubrowka-biala--40--1-lZubrowka! Har du ätit upp grässtrået? Enda som man kan blanda med så det inte skär sig är äppeljuice. ;)
Blandad med den usökta drycken.Invigde nya glaset från Orrefors. Visa bilaga 791434
Nog inte helt fel.