[OT] Zlatan tråden

[OT] Zlatan tråden
Globalistic skrev:
-------------------------------------------------------
> Mål tre för i afton!

Visste väl att du skulle kommenterat detta, dig kan man lita på! :)

Kul o se psg spela lite bra fotboll oxå. Såg faktiskt helt okay ut idag. Kanske kan bli ngt av det där laget ändå.

[OT] Zlatan tråden
Ja, hade man man spelat så i senaste cupmatchen hade man kört över motståndet. Helgens viktiga match möt Lyon kommer bli najs om Zlatan fortsätter att leverera.

[OT] Zlatan tråden
:) psg ser bättre o bättre ut. Sista 3-4 matcherna är de väldigt mkt bättre än tidigare denna säsong. Moura kommer i januari undrar om de kan förstärka med ngn mer. Kan eventuellt bli ett lag som går en bit redan i år i cl.

[OT] Zlatan tråden
Globalistic skrev:
> Tråkig match fö...

Ja, verkligen. De spelar rätt så sopigt, med många enkla misstag. T om Lucas som såg rätt pigg ut sist. Lite tur med målet också.

[OT] Zlatan tråden
Laget kan vara ganska nere pga dödsbeskedet :/
Fick ju avslag av förbundet att flytta matchen.

Men men, ännu en dag på jobbet. Zlatan måla, fixa tre poäng och är avstängd kommande match. Han fick in en fin "kram" där på slutet ;)

[OT] Zlatan tråden
En av de minst underhållande matcherna jag sett ngnsin? När ska de börja spela underhållande. Hade ngt på gång i okt-nov men nu spelar de otroligt tråkigt, speciellt för att ha så många underhållande spelare.

[OT] Zlatan tråden
oj, verkligen överskattad, vi har ju haft bra mycket större sportstjärnor än honom. Fast han är aktiv under denna mediasvärms-era så då blir det så här.

Han är överskattad. Vad fan gör han här? Gee!

[OT] Zlatan tråden
Liksom hur mkt pengar ska man behöva lägga ner för att få se fotboll.

Ständigt nya kanaler och avtal så man måste förnya o uppgradera programpaketet. Känner mig som en sucker när jag ser tv-konstnaderna :/

[OT] Zlatan tråden
båtbensbudet skrev:
> Liksom hur mkt pengar ska man behöva lägga ner
> för att få se fotboll.
>
> Ständigt nya kanaler och avtal så man måste
> förnya o uppgradera programpaketet. Känner mig
> som en sucker när jag ser tv-konstnaderna :/

Citat från poker och finansvärlden:

If you dont know who the sucker is, it is probably you.

[OT] Zlatan tråden
Fliken skrev:

> Citat från poker och finansvärlden:
>
> If you dont know who the sucker is, it is probably
> you.

Hehe mm tur att jag iaf inser d. Nu kan jag sova gott..

[OT] Zlatan tråden
Globalistic skrev:
> Unibet brukar visa.men då i pisslitdn upplösnkng
> å endast på dstorn

Har yolo snott din dator? ;)

[OT] Zlatan tråden
thomalin skrev:
> Globalistic skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Unibet brukar visa.men då i pisslitdn
> upplösnkng
> > å endast på dstorn
>
> Har yolo snott din dator? ;)

Snart har Yolo blivit ett verb också. Att yola är väl samma sak som tidigare kallades för iPhonestavning.

[OT] Zlatan tråden
Nej men Psg såg mkt mkt bra ut. Stabilt försvar, snabba effektiva kontringar. Var ju ett felaktigt bortdömt mål plus flera mkt bra chanser till både 3 och 4 noll. Valencia borde vara mkt glada med ett 1-2 resultat efter denna match.

Utvisningen på z känns som ett skämt.

[OT] Zlatan tråden
Han spelar rekorddåligt, helt klart utbytbar. Råkar få ett knä på bollen och är givetvis målskytt. Nåja, turen räknas väl in i skickligheten.

[OT] Zlatan tråden
Globalistic skrev:
> Han såg omotiverad ut :/ turmål typ?

Ja, definitv tur, förutom att han var där då, tog bollen ens på honom? han sprang mest runt och hissade/dissade sina medspelare. Måste han tycka så mycket om allt?

[OT] Zlatan tråden
Hehehe det är ju det man gillar med zlatan. Finns inge lagom med honom.

Nog tar bollen på honom alltid. Rakt på låret. Han gör onekligen en usel match. Psg ser så jäkla defensivt ut ibland. När de får ledning tidigt då vet man att det blir ett riktigt sömnpiller till match.

Tillbaka
Topp