Spindelbenen
Aktiv medlem
Paris - Roubaix 10/4 2016
Hejar av hela mitt hjärta på Boonen. Men tror inte att han tar det.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Tippar på 6h12m33s :)NickPick sa:Utan att googla. Vilken tid?
nieves sa:Tippar på 6h12m33s :)NickPick sa:Utan att googla. Vilken tid?
Edit. Etappen sänds i sin helhet med början 10:15.
Efter 6h öldrickande är min tidsuppfattning ytterst skev. Insvept i den flamländska flaggan (endast den) sitter jag i soffan med ett stoppur i var hand för att likt Plex ta mellantider för varje pavéavsnitt. Då är det oftast svårt att hålla isär begreppen, uppvärmningen har börjat. Go Spartacus!NLC sa:nieves sa:Tippar på 6h12m33s :)NickPick sa:Utan att googla. Vilken tid?
Edit. Etappen sänds i sin helhet med början 10:15.
Etappen? Är det flera ;-P
Windows 10? Glöm Edge som inte har stöd för silverlight, sök och kör Explorer istället.Spacekitty sa:Mitt nyligen betald abb vägrar fungera på datorn. Blev tvungen att köpa ett extra enmånads på iPad, typiskt att det skulle vara så just idag :(
nieves sa:Windows 10? Glöm Edge som inte har stöd för silverlight, sök och kör Explorer istället.Spacekitty sa:Mitt nyligen betald abb vägrar fungera på datorn. Blev tvungen att köpa ett extra enmånads på iPad, typiskt att det skulle vara så just idag :(
Hoppas det hjälper.
Jeppe_E sa:Se där ja... bromsskivor på en del cyklar
På skiten kullersten är den strax under noll. Däremot kan ju 30 istället för 27 vara trevligt på vissa delsträckor :-)Aliide sa:Jeppe_E sa:Se där ja... bromsskivor på en del cyklar
Naturligt, eftersom det var väl först i fjol det blev tillåtet med skivor... men hur stor är egentligen risken med att några har effektiv bromsverkan och andra har motsatsen till det? Ökar risken för mass-krasher?
emmer sa:På skiten kullersten är den strax under noll. Däremot kan ju 30 istället för 27 vara trevligt på vissa delsträckor :-)Aliide sa:Jeppe_E sa:Se där ja... bromsskivor på en del cyklar
Naturligt, eftersom det var väl först i fjol det blev tillåtet med skivor... men hur stor är egentligen risken med att några har effektiv bromsverkan och andra har motsatsen till det? Ökar risken för mass-krasher?
Miss Lycka sa:Pavé är inte kullersten. Kullersten är ohuggen.
JT sa:Miss Lycka sa:Pavé är inte kullersten. Kullersten är ohuggen.
Ingen bryr sig.
GoranS sa:Minst en person bryr sig.
JT sa:GoranS sa:Minst en person bryr sig.
Sålänge du inte tar fram ett induktionsbevis på att alla bryr sig så är jag nöjd.
GoranS sa:Induktionsbevis känns lite överdrivet då antalet utsagor är ändligt. Borde i det fallet duga med ett konstruktivt bevis, t.ex. genom att ta livet av alla som inte tycker det är intressant.
JT sa:Vacchis (mfl) skivbromsfobi är stor humor.
Johan A sa:JT sa:Vacchis (mfl) skivbromsfobi är stor humor.
Han och Adamsson sätter ju snyggheten främst så det är ju helt förståeligt.
Finns flerJeppe_E sa:Nu satte ASO stopp för fulstreamen :/
JT sa:Personligen har aldrig ens reflekterat över "snyggheten" i fälgbroms vs skivbroms. Så uppenbarligen har jag missat nåt.
JT sa:GoranS sa:Induktionsbevis känns lite överdrivet då antalet utsagor är ändligt. Borde i det fallet duga med ett konstruktivt bevis, t.ex. genom att ta livet av alla som inte tycker det är intressant.
Under förutsättning att du själv inte tycker det är intressant, så vill jag se dig fullständigt presentera det beviset.
GoranS sa:Hm, jag utgår från att du inte tyckte det var intressant och att du inte vill dö. Det enda rimliga är då att du tvivlar på att bevisidéns korrekthet. Tycker det är tämligen uppenbart att den leder till "önskat" resultat, men uppenbarligen har jag missat något.
JT sa:GoranS sa:Hm, jag utgår från att du inte tyckte det var intressant och att du inte vill dö. Det enda rimliga är då att du tvivlar på att bevisidéns korrekthet. Tycker det är tämligen uppenbart att den leder till "önskat" resultat, men uppenbarligen har jag missat något.
Massmord som "bevis" har ju historiskt sett varit ett vinnande koncept så du har förstås rätt.
GoranS sa:Mig veterligen har dock bevistekniken aldrig testats till dess att bara en person återstått.
Boom - Astana - Campa?marr sa:Problem med en ofelbar elväxel såg det ut som :p
emmer sa:Boom - Astana - Campa?marr sa:Problem med en ofelbar elväxel såg det ut som :p