Paris-Roubaix 2021
Eventuellt kan man säga att framtiden redan är här.Ja, nästan så att man skulle kunna tro att han skulle kunna bli något i framtiden.?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Eventuellt kan man säga att framtiden redan är här.Ja, nästan så att man skulle kunna tro att han skulle kunna bli något i framtiden.?
Då är han säkert en sån där som bara fuskar på Zwift.Fick dock ingen KOM = #fail
Fick dock ingen KOM = #fail
Kg/W är mitt koncept och med dödsdåliga fälgbromsar finns det inget som stoppar mig .....nerför.Jag är 100%:ig på W/W. Är det bra?
Jag misstänker kraftigt att FV är minst 1000 gånger mer intresserad av en pallplats på PR än ett Everestingrekord.Hehe, cirka 30 watt till sen tar han en everest. Just nu är det väl en amatör som har everestrekordet. 7h och 4.6wkg. Hans prestation är 4.3 wkg sen brukar proffsen vara lite så där med vikten så hans 85 kg är nog mer 90 kg. hmm
Han har potential.
edit: Huruvida han har potential på Zwift ska jag inte uttala mig. Där krävs det 6wkg i 60 minuter för att bli världsledande. Då måste han merga np med riktig watt
Dubbelchocken: Mathew Hayman bröt armen i en vurpa och tränade upp sig på Zwift innan han vann Paris Roubaix 2016.Men han är såklart bra på att lida och så har han taktiken. Taktiken att skina. Har lärt mig att cykelsport är mycket taktik.
Ja egentligen har jag väl lärt mig rätt mycket om cykelsport och så där, rätt intressant hur viktigt det är att vara skadefri och dylikt när det kommer till konditionsidrotter. Man tappar ju liksom fitness så nedrans fort! Det blev som jag sa med Froome när han föll: "han är borta". Då fick jag motthugg från folk, men joo då Froome föll bort.
Jag hoppas han får en lång härlig karriär, ja inte Froome då ..
www.cyclingweekly.com
Är det ett rimligt påstående om man betraktar hela historien? Eller är det någon form av underliggande implicit restriktion om "modern tid" med i spelet? Har inte koll på vad de åkte på för tingestar för t.ex. 100+ år sen.![]()
Sonny Colbrelli's Merida Reacto: the most 'normal' bike ever to have won Paris-Roubaix?
The aero bike that propelled the Italian to victory in the 'Hell of the North' had an all-standard spec except for the barswww.cyclingweekly.com
www.cyclingweekly.com
Gissar på "modern tid".Är det ett rimligt påstående om man betraktar hela historien? Eller är det någon form av underliggande implicit restriktion om "modern tid" med i spelet? Har inte koll på vad de åkte på för tingestar för t.ex. 100+ år sen.
Skulle också tro det. Nog för att det skulle vara intressant att att läsa om vilka förändringar Josef Fischer hade gjort på sin cykel när han vann 1896.Gissar på "modern tid".
Ja egentligen har jag väl lärt mig rätt mycket om cykelsport och så där, rätt intressant hur viktigt det är att vara skadefri och dylikt när det kommer till konditionsidrotter. Man tappar ju liksom fitness så nedrans fort! Det blev som jag sa med Froome när han föll: "han är borta". Då fick jag motthugg från folk, men joo då Froome föll bort.
Då finns det alltså ännu lite hopp, undrar vilken rutt han cyklade mest......vulkanen, Tic Toc?Dubbelchocken: Mathew Hayman bröt armen i en vurpa och tränade upp sig på Zwift innan han vann Paris Roubaix 2016.
Ryktet säger att den enda låten han lyssnade på var Stairway to heavenDå finns det alltså ännu lite hopp, undrar vilken rutt han cyklade mest......vulkanen, Tic Toc?
Dumt att chansa det är bara ut å bända, Kg/W......
Det där är galet, gips fungerar ju inte bara.Undras hur ofta han fick nytt gips, eller om han fick bo i garaget med.
Detta var nog ditt bottenrekord. Det får jag gratulera.Från vilka fick du mothugg och var? Det jag minns från juni 2019 så var tongångarna snarare "undrar om han någonsin kommer tillbaka igen"
Dessutom är det väl ett ganska dåligt exempel på "vikten av att vara skadefri" när det var en olycka och inte felaktig träning / otillräcklig återhämtning som orsakade skadorna.
Om du letar bottenrekord rekommenderar jag dig en spegel.Detta var nog ditt bottenrekord. Det får jag gratulera.
Det är bara för att du är för låg nivå för att förstå det braiga. Du cyklar väl också "bara för att det är kul"?Om du letar bottenrekord rekommenderar jag dig en spegel.
Det är bara för att du är för låg nivå för att förstå det braiga. Du cyklar väl också "bara för att det är kul"?
Vad visar du själv? Varken dina watt eller bilder från utomhuscykling får vi se.Det är bara för att du är för låg nivå för att förstå det braiga. Du cyklar väl också "bara för att det är kul"?För mycket ölbilder för lite cykel.
![]()
Alla storisar har blivit piskade under lidandets piska. Brukar citera min idols ord i huvudet när jag lider: "Pain and suffering are always inevitable for a large intelligence and a deep heart." Sen har du ju objektivt sett FEL! Det där stämmer verkligen inte. Skulle gå så långt som att säga att det mesta blir okul när det blir ens jobb. Storhet handlar om att ha de bästa förutsättningarna och sedan hålla munnen stängd under lång tid, varken mer eller mindre. Att ha roligt är ett begrepp som florerar hos livsnjutare. Det mesta kring att vara världsbäst är dysfunktionellt. Obsessive!Ska man bli bra på något måste man tycka att det är kul. Det är bara i kina det fungerar med piska och hot.
Lyktstople-vibbar säger jag.Är det inte samma person som Distanscykling, som också lyckades fördärva allt han rörde vid.
(han skrev också alltid wattmätare istället för effektmätare)
Intressant tanke men en väldigt bra tränad bot isåfall eftersom WK ändå klarar av att minnas tidigare oförätter. Annars, hade jag brytt mig hade det varit ett kul projekt att träna upp några botar i komentarer från några av forumets nuvarande och tidigare favoriter för att sen släppa lös dem i ett virtuellt storbråk och geometri, gaffelvinklar och KOM'sÄr vi säkra på att det är en person och inte en algoritm?
Det där är galet, gips fungerar ju inte bara.
Visst måste det med dagens teknik finnas material som ersätter gips?
Typ en Brolin-sko, en som är avtagbar/tvättbar och tål fukt och svett.
När jag fick en lite handledsfraktur på sommaren så gick gipset att dra av armen efter 2 joggingpass.
Om det är ett bottenrekord bör det vara enkelt att svara på frågorna som NLC ställde och bevisa att han har fel. Om han har rätt kan det ju knappast vara ett bottenrekord, eller håller du hans skrivande så högt att även en fullt korrekt sak kan kvalificera in som ett bottenrekord!?Detta var nog ditt bottenrekord. Det får jag gratulera.
Alla storisar har blivit piskade under lidandets piska. Brukar citera min idols ord i huvudet när jag lider: "Pain and suffering are always inevitable for a large intelligence and a deep heart." Sen har du ju objektivt sett FEL! Det där stämmer verkligen inte. Skulle gå så långt som att säga att det mesta blir okul när det blir ens jobb. Storhet handlar om att ha de bästa förutsättningarna och sedan hålla munnen stängd under lång tid, varken mer eller mindre. Att ha roligt är ett begrepp som florerar hos livsnjutare. Det mesta kring att vara världsbäst är dysfunktionellt. Obsessive!
Nåväl, det var allt från mig, jag svarade bara hataren. Jobbig människa, som inte ens kan erkänna något uppenbart. Det jag citerade var uppenbart snurrigt och dåligt.
Nu, dags för ett KOM?
Om kroppen håller, det viktigaste av allt är hälsan!
Edit: Sen är jag inte alls så säker på att Paris roubax är viktigare än 7h rekordwatt, dagens rekordwatt är morgondagens roubaix.
Tänker man så här uselt har jag ingen skyldighet att ens svara. Då handlar det enbart om avvikarens ständiga behov av att avvika: "Dessutom är det väl ett ganska dåligt exempel på "vikten av att vara skadefri" när det var en olycka och inte felaktig träning / otillräcklig återhämtning som orsakade skadorna"Om det är ett bottenrekord bör det vara enkelt att svara på frågorna som NLC ställde och bevisa att han har fel. Om han har rätt kan det ju knappast vara ett bottenrekord, eller håller du hans skrivande så högt att även en fullt korrekt sak kan kvalificera in som ett bottenrekord!?
a) Vilka gav mothugg?
b) Var skedde det?
Ett par exempel bör du i alla fall kunna uppbringa då du skriver "folk". Hade det rört sig om en person hade folk knappast varit korrekt ordval.
Så, upp till bevis nu! Ge konkreta svar och inte bara en massa svammel.
Det är klart att du inte har någon skyldighet att svara.Tänker man så här uselt har jag ingen skyldighet att ens svara. Då handlar det enbart om avvikarens ständiga behov av att avvika: "Dessutom är det väl ett ganska dåligt exempel på "vikten av att vara skadefri" när det var en olycka och inte felaktig träning / otillräcklig återhämtning som orsakade skadorna"
Att vissa att man är i polemik med någon. Personen har väl tröttnat på att skrattsmajla mina inlägg.
Du måste vara lika dålig på att föra en hederlig debatt om du tycker NLC är värd att debattera med när den skriver: "vikten av att vara skadefri när det var en olycka och inte felaktig träning / otillräcklig återhämtning som orsakade skadorna".Det är klart att du inte har någon skyldighet att svara.
Däremot skulle det stärka din sak om du faktiskt gav de efterfrågade exemplen. Att du inte gör det utan istället skriver något lätt osammanhängande om avvikare, polemik och skrattsmileys säger mig bara att du inte har något exempel och vill med dimridåer försöka dölja faktumet att NLC plockade dig "med byxorna nere".
Vore det inte lättare om du förklarade vad det är du tycker är ohederligt i NLC:s debattteknik istället för att hålla på och insinuera saker om folk?Du måste vara lika dålig på att föra en hederlig debatt om du tycker NLC är värd att debattera med när den skriver: "vikten av att vara skadefri när det var en olycka och inte felaktig träning / otillräcklig återhämtning som orsakade skadorna".
Det visar ju vad allt handlar om, att avvika, att sätta sig på sniskan. Öppna en ordbok.