bsandborgh
Aktiv medlem
PBP 2019
Jabigmollo sa:Jag blir inte riktigt klok på var starten går. Det stod på FB att starten var flyttad men nu ser det ut som att den går från velodromen som förra gången. Nån som har FAKTA?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jabigmollo sa:Jag blir inte riktigt klok på var starten går. Det stod på FB att starten var flyttad men nu ser det ut som att den går från velodromen som förra gången. Nån som har FAKTA?
Och den skiljer sig från "min" hur?JLarsson sa:Men denna då? Vilken gäller?
https://lookaside.fbsbx.com/file/PL...zJrH7NChhmDJ4v49DudvKWr7L728_-E7aO021R8BckVdw
bigmollo sa:Tack Bengt! Nu kan jag lugna ner mig.
Aj då, rätt hög brytningsfrekvens för de svenska deltagarna.bigmollo sa:De röda är de som har brutit. De vita är de som har genomfört. Röda+Vita är totalen.GoranS sa:I nationslistan på sista sidan, vad är uppdelningen i röda och vita? Indianer-cowboys, kvinnor-män, ...?
Fjärdebrunn sa:bigmollo sa:Tack Bengt! Nu kan jag lugna ner mig.
Vaddå? ska du börja cykla?
bsandborgh sa:Och den skiljer sig från "min" hur?JLarsson sa:Men denna då? Vilken gäller?
https://lookaside.fbsbx.com/file/PL...zJrH7NChhmDJ4v49DudvKWr7L728_-E7aO021R8BckVdw
Hm, fast stämmer det? I Bengts länkade pdf läser jag på andra sidan att det år 2015 var 6094 registrerade, 5870 startande, 4610 homologerade, 1113 som bröt och 144 som missade maxtiden . Verkar inte gå ihop med tolkningen att röda och vita (363 resp. 5731 st).GoranS sa:Aj då, rätt hög brytningsfrekvens för de svenska deltagarna.bigmollo sa:De röda är de som har brutit. De vita är de som har genomfört. Röda+Vita är totalen.GoranS sa:I nationslistan på sista sidan, vad är uppdelningen i röda och vita? Indianer-cowboys, kvinnor-män, ...?
GoranS sa:Hm, fast stämmer det? I Bengts länkade pdf läser jag på andra sidan att det år 2015 var 6094 registrerade, 5870 startande, 4610 homologerade, 1113 som bröt och 144 som missade maxtiden . Verkar inte gå ihop med tolkningen att röda och vita (363 resp. 5731 st).GoranS sa:Aj då, rätt hög brytningsfrekvens för de svenska deltagarna.bigmollo sa:De röda är de som har brutit. De vita är de som har genomfört. Röda+Vita är totalen.GoranS sa:I nationslistan på sista sidan, vad är uppdelningen i röda och vita? Indianer-cowboys, kvinnor-män, ...?
Eller så gör ni det till en Ötzi XXL och kör Tre sjöar (eller vad det var Bigmollo kallade den där 100+-milsrundan). Kanske kan få spons av XXL?kitzblitz sa:Roligt med minst en Stockholm brevet varje månad :-)
20 mil både från Södertälje och Köping den 1/12 känns dock lite som konkurrens om deltagarna.
Man får väl fundera på om Ötzi XL borde bli en 30 mil brevet. Det är ju lite av en Stockholm (KBCK) och svensk profilering med vinterrundor.
molleben sa:Om man vill genomföra en brevet serie, super Randonneur, kan man då göra 20 Mälaren i november 2018 och de andra loppen under 2019? Eller måste det vara under samma år?
kitzblitz sa:Roligt med minst en Stockholm brevet varje månad :-)
20 mil både från Södertälje och Köping den 1/12 känns dock lite som konkurrens om deltagarna.
Man får väl fundera på om Ötzi XL borde bli en 30 mil brevet. Det är ju lite av en Stockholm (KBCK) och svensk profilering med vinterrundor.
Bara 14 dagar till nyårsafton m.a.o.Peth sa:molleben sa:Om man vill genomföra en brevet serie, super Randonneur, kan man då göra 20 Mälaren i november 2018 och de andra loppen under 2019? Eller måste det vara under samma år?
Randonneuråret är från november till oktober. Så det borde funka.
Peth sa:molleben sa:Om man vill genomföra en brevet serie, super Randonneur, kan man då göra 20 Mälaren i november 2018 och de andra loppen under 2019? Eller måste det vara under samma år?
bigmollo sa:Peth sa:molleben sa:Om man vill genomföra en brevet serie, super Randonneur, kan man då göra 20 Mälaren i november 2018 och de andra loppen under 2019? Eller måste det vara under samma år?
Man räknar även in juli till september från 2016 och mars från 2017 men då får man dra av tredje helgen i juni 2019.
cilo sa:Hotell o flyg bokat... tydligen är det ont om hotell i Rambouillet.....
SvenC sa:Om man vill göra en "preregistration" 14 Januari måste man ha något dokument som visar att man uppfyller villkoren för "preregistration" den 14 Januari?
Petert sa:SvenC sa:Om man vill göra en "preregistration" 14 Januari måste man ha något dokument som visar att man uppfyller villkoren för "preregistration" den 14 Januari?
Dokumentationen består av en kod. Man hittar den på randonneurs.se, längst till höger på resultatraden för sitt åberopade lopp.
GoranS sa:Är väl lämpligt att åka dit några dagar i förväg så att du hinner testköra banan en eller ett par gånger. ;-)
IngvarW sa:Hittar hotell i området via Booking.com men vilka datum skall man sikta på? Dvs från och till? #nybörjare