Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Fjärdebrunn sa:Blir inget för mig. 3 mån träningsstopp under brevetsäsongen gjorde sitt. Ha så kul.
NLC sa:Fjärdebrunn sa:Blir inget för mig. 3 mån träningsstopp under brevetsäsongen gjorde sitt. Ha så kul.
Lider med dig, men kanske kan trösta med att det körd en mysig 40-milare samma helg som PBP.
Mysig!? Det där tror jag inte alls på. Det kommer att ske ett lömskt försök att återbringa 40-milsrekordet till den södra landsänden trots "löfte" om att sådant skulle anstå till nästa säsong.NLC sa:Fjärdebrunn sa:Blir inget för mig. 3 mån träningsstopp under brevetsäsongen gjorde sitt. Ha så kul.
Lider med dig, men kanske kan trösta med att det körd en mysig 40-milare samma helg som PBP.
GoranS sa:Dags att börja den mentala uppladdningen nu, grabbar. Steg 1: Måla 47.23 i sovrumstaket ...
Hint: PBP 2015Jocke77 sa:GoranS sa:Dags att börja den mentala uppladdningen nu, grabbar. Steg 1: Måla 47.23 i sovrumstaket ...
Varför just 47:23?
GoranS sa:Mysig!? Det där tror jag inte alls på. Det kommer att ske ett lömskt försök att återbringa 40-milsrekordet till den södra landsänden trots "löfte" om att sådant skulle anstå till nästa säsong.NLC sa:Fjärdebrunn sa:Blir inget för mig. 3 mån träningsstopp under brevetsäsongen gjorde sitt. Ha så kul.
Medan utbrytarfraktionen från den skånska randoeliten gnuggar på som små illrar i täten. ;-)NLC sa:GoranS sa:Mysig!? Det där tror jag inte alls på. Det kommer att ske ett lömskt försök att återbringa 40-milsrekordet till den södra landsänden trots "löfte" om att sådant skulle anstå till nästa säsong.NLC sa:Fjärdebrunn sa:Blir inget för mig. 3 mån träningsstopp under brevetsäsongen gjorde sitt. Ha så kul.
Oh no, får jag cykla det datumet ska jag BÅDE äta korv med mos i Laholm OCH pizza i Mölle ;-)
Ja, det gick fortare än cyklingen! Skickades in i söndagskväll. Så nu är allt klappat och klart för mitt 7:e PBP. Det ska bli jättekul!bigmollo sa:60-milaren är reggad. Bengt var snabb som en vessla för att få in den.
GoranS sa:Medan utbrytarfraktionen från den skånska randoeliten gnuggar på som små illrar i täten. ;-)NLC sa:GoranS sa:Mysig!? Det där tror jag inte alls på. Det kommer att ske ett lömskt försök att återbringa 40-milsrekordet till den södra landsänden trots "löfte" om att sådant skulle anstå till nästa säsong.NLC sa:Fjärdebrunn sa:Blir inget för mig. 3 mån träningsstopp under brevetsäsongen gjorde sitt. Ha så kul.
Oh no, får jag cykla det datumet ska jag BÅDE äta korv med mos i Laholm OCH pizza i Mölle ;-)
bsandborgh sa:Ja, det gick fortare än cyklingen! Skickades in i söndagskväll. Så nu är allt klappat och klart för mitt 7:e PBP. Det ska bli jättekul!bigmollo sa:60-milaren är reggad. Bengt var snabb som en vessla för att få in den.
Med tanke på att din premiär var den episka 2007 upplagan så är det bra jobbat!bigmollo sa:bsandborgh sa:Ja, det gick fortare än cyklingen! Skickades in i söndagskväll. Så nu är allt klappat och klart för mitt 7:e PBP. Det ska bli jättekul!bigmollo sa:60-milaren är reggad. Bengt var snabb som en vessla för att få in den.
Härligt Bengt! Detta blir min 4:e. Ska bli superskoj.
Grimpeur sa:60 mila Trollhättan gick bra så nu är vi slutanmälda.
NotReallyGunde sa:YEYYYYYY!!! fick en startplats
Hasse#7 sa:NotReallyGunde sa:YEYYYYYY!!! fick en startplats
Grattis! Det var i elfte timmens slut.
1888 sa:Dropbag har jag inte funderat på! GoranS, vad behöver vi i bredvid vår dator? Inte jättelångt till kylskåpet men ändå! Öl o chips, några färdigrätter i frysen..tips välkomnas ? Kaffe förtusan, det glömde jag.
Proffsen har hjälpryttare!1888 sa:Dropbag har jag inte funderat på! GoranS, vad behöver vi i bredvid vår dator? Inte jättelångt till kylskåpet men ändå! Öl o chips, några färdigrätter i frysen..tips välkomnas ? Kaffe förtusan, det glömde jag.
bigmollo sa:Det var länge sen det var så här länge sen jag cyklade. Kommer bli sån jävla misärrunda. Men det kommer bli superskoj.
+1 Göran har du någon bra sida där man kan följa alla Svenskar? Typ som På Vättern. Ja eller någon annan som har enGoranS sa:Ger inga råd eller rekommendationer då jag inte har några att ge. Lovar dock att följa er framför skärmen och heja i tråden om ni beslutar er att göra ett försök.
Typ Vättern = stämpeltider.GoranS sa:Vad menar du med "Typ som på Vättern"?
Har för mig att det brukar vara att själv sitta och sammanställa framfarten för cyklister man är intresserad av om man vill kunna jämföra olika cyklister. Drömmen vore ju förstås att kunna specificera en delmängd av cyklisterma (antingen via att själva ange startnummer man är intresserad av eller via att filtrera på t.ex. nationalitet. Inga större förhoppningar att fransmännens sajt ska ha stöd för sådant dock.