Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
siebengang sa:Tillbringar natten på motorvägsparkering mellan Paris och Rambouillet. Vi sitter torrt medans hela nästa veckans regnkvot öser ner redan idag/imorgon...
Ett tips, frukost intages lämpligen genom munnen, inte intravenöst i benen.NotReallyGunde sa:ja dumt man vill ju inte få mjölksyra i benen ????ooms sa:Vad ska du med yoghurt till när du redan fixat fil?NotReallyGunde sa:NotReallyGunde sa:Anders B har upptäckt att sista sträckan är justerad, har ingen dator och kan inte ladda hem GPX filen. Ngn annan som kan lyckas?
https://bikegpx.com/routes/3b4e14a7
Då har jag lärt mig ngt nytt och fixade filen.
Nu ner till yoghurten, fortfarande inget varmvatten
:-)
https://happyride.se/forum/read.php/1/3457943/3603374#msg-3603374nieves sa:När kan man förvänta sig att dom första deltagarna når Louedac efter 400km?
Läste någonstans att mintid (35kph) inte längre var med på startkorten men jag har kanske drömt.
desmo sa:Fransk matupplevelse.
Dom har inte tid! Tänk på tiden....ooms sa:Inga bilder fr startområdet? Den är väl i full gång nu?
Hm, tål bara att man trackar 50 cyklister så ska man följa alla svenskar får man registrera tre konton och sköta bevakningen i tre separata fönster. Något irriterande men ...bsandborgh sa:Nu är deras trackingsajt live: https://track.rtrt.me/e/PBP-2019#/tracker Finns IOS- och Android-appar också!
janolle sa:Bröderna Mölleborn igång sen kl 16.31.
Med TCR/TABR-mått, ja!Spacekitty sa:janolle sa:Bröderna Mölleborn igång sen kl 16.31.
Då borde dom väl snart vara framme.
De jagar Krister Jönsson:-)Spacekitty sa:janolle sa:Bröderna Mölleborn igång sen kl 16.31.
Och sin gruppkamrat från 2015, Niklas Wennberg, som startade ytterligare en startgrupp tidigare.janolle sa:De jagar Krister Jönsson:-)Spacekitty sa:janolle sa:Bröderna Mölleborn igång sen kl 16.31.
Lite lätt öde. Det positiva är väl att köerna till toaletterna ser hanterbara ut. Undrar om man kan säga detsamma den här tiden imorgon.nieves sa:I Louedac är förberedelserna i full gång. Väldigt öde annars i stan men riktigt bra väder för cykling.
GoranS sa:Lite lätt öde. Det positiva är väl att köerna till toaletterna ser hanterbara ut. Undrar om man kan säga detsamma den här tiden imorgon.nieves sa:I Louedac är förberedelserna i full gång. Väldigt öde annars i stan men riktigt bra väder för cykling.
Jag kan (i Chrome) ha en vanlig flik och en inkognito-flik. Öppnar jag en inkognito-flik till så verkar den synkas med den första inkognito-fliken så om jag loggar ut i någon av inkognito-flikarna så loggas jag strax därefter automagiskt ut i den andra också.d_anders sa:Gissar att du kan ha flera flikar med olika åkare om du kör i inkognitoläge
GoranS sa:Hm, funkar trackingen? Är nu drygt 4.15 sedan starten och med mindre än 12 mil skulle det innebära under 30 km/h i snitt för första gruppens svenskar och även andra gruppens för den del. Är det verkligen rimligt. Har för mig att det snarast brukar tryckas på rätt ordentligt initialt.
Om jag förstått skivbromsförespråkarna rätt garanterar väl i stort sett bromsvalet en sub-50-tid.Oooh sa: