Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Tittade på den tidigare men valde tillslut en annan cykel. Snygg o stabil, minuset var väl att den va lite tyngre än konkurrenterna.
Har inte "Gamla stans cykel" den? Har för mig att de säljer Pelago.
Annars är de väl att ta en kryssning till Helsingfors och besök Pelago butiken (båten står väl stilla i en 6-7timmar). Trevlig butik o trevlig personal.
Jag antar att du har hört med Gamla Stans cykel? Dom brukar ju ha en del Pelago på butiksgolvet. Dom brukar alltid vara snygga och rena i designen.
Jag har inte testat så jag vet inte vad som gör cykeln speciell. Om rek.priset 10500kr stämmer så måste det ju vara något speciellt med cykeln, tänker jag.
Gamla Stans Cykel har inte den modellen inne. I min fantasi är den välbyggd och relativt underhållsfri. Det finns kanske alternativ för ett par tusen mindre, men jag misstänker att det är på bekostnad av rostande smådetaljer. Hade exempelvis en Genesis som ruttnade ihop efter en vinter. Och Canyon Urban var för mycket alu...
Finns det nåt generellt att säga om Pelagos kvalitet?
Frugan har en Pelago (minns ej vilken), den fungerar kanon som pendlare för henne, de gånger jag får cykla hem den tycker jag att den rullar på som f-n. Inga problem med rost eller liknande men står inne/under tak mestadels. Snygg är den också...