Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Bengt-re sa:Man undrar hur det gick. Till slut.
marr sa:Bengt-re sa:Man undrar hur det gick. Till slut.
Dödgrävare?
Bengt-re sa:marr sa:Bengt-re sa:Man undrar hur det gick. Till slut.
Dödgrävare?
Ja. Eller bara lite uttråkad. Men ibland undrar man faktist "hur gick det sen?"
singletrack sa:En helt sjuk tråd..
plumse sa:Började läsa tråden från början (igen) men höll nästan på att fastna och det börjar bli sent, och det finns fler trådar i ämnet.
Fan! Det är lite lätt beroendeframkallande att läsa de här episka trådarna!
Hatten av för Petris envishet dock :)
singletrack sa:En riktigt skruvad tråd..
PKJoacim sa:Jag är ärligt nyfiken på hur det har gått för petri. Om han fortfarande cyklar och i så fall både mtb och racer. Skulle vara kul med en update, petri.
Manurhin2 sa:PKJoacim sa:Jag är ärligt nyfiken på hur det har gått för petri. Om han fortfarande cyklar och i så fall både mtb och racer. Skulle vara kul med en update, petri.
Verkligen
Kan inte annat än att hålla med,Den som inte läst denna tråden rekommenderas att göra det!
Jag kom till sidan 4 och då tycker jag att jag var väldigt tålmodig. Verkar rörigt.Om man bara går på de första sidorna så har han ju rätt. Han får inte rätt på grejorna och vill köpa nytt. Ni vill att han går till lbs. Lbs orkar inte heller med skit och vill byta allt.
Petri agerar alltså identiskt med en lbs mekaniker.
Han blir också hånad av professionella team mekaniker för att han tror att nåt är trasigt som de inte har en aning om det är trasigt eller inte.
Jag förstår att han var stämplad som galen innan den här tråden men det är inget hinder för att bli cykelmeck.
Ska man lära sig montera och justera in grejor så är det mycket mycket lättare med nya grejor som till 100% passar
Jo, men 10% av alla trådsstarter idag ska också försöka fixa en växel utan att justera enligt tillverkarens instruktion eller så ska de uppgradera hjulen till en annan standard än som passar på hojen de köpte för 20 min sen.Jag kom till sidan 4 och då tycker jag att jag var väldigt tålmodig. Verkar rörigt.