Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
emmer sa:Peugeot har genom åren gjort en del fina cyklar...
...och har ännu några fina (men inte så billiga) cyklar på programmet :men det där är inte en av dom
[Hade det varit en M01 FS eller en R01 så hade det varit en annan femma...]
Hasse#7 sa:Varje gång ett bilföretag eller elektronik kedja kör en sån här kampanj väljer de att visa sitt totala förakt eller totala okunskap om cykling. Det spelar ingen roll hur premium deras egna grejer är. Köp något annat. Själv har jag en Land Rover cykel som är klart obra jämfört med annat mer cykeltänkt.
Bengt-re sa:Hasse#7 sa:Varje gång ett bilföretag eller elektronik kedja kör en sån här kampanj väljer de att visa sitt totala förakt eller totala okunskap om cykling. Det spelar ingen roll hur premium deras egna grejer är. Köp något annat. Själv har jag en Land Rover cykel som är klart obra jämfört med annat mer cykeltänkt.
Varför har du då ett hel stall med LR cyklar?
Hasse#7 sa:Bengt-re sa:Hasse#7 sa:Varje gång ett bilföretag eller elektronik kedja kör en sån här kampanj väljer de att visa sitt totala förakt eller totala okunskap om cykling. Det spelar ingen roll hur premium deras egna grejer är. Köp något annat. Själv har jag en Land Rover cykel som är klart obra jämfört med annat mer cykeltänkt.
Helt stall? Jag har en som jag använder när jag inte varit snäll och en som står oöppnad i kartong för att typ gratis är gott och jag kan behöva delarna för att hålla ihop en. Sen är just den cykeln inte helt obrukbar. Den är bara konstig och tung.
Bengt-re sa:Hasse#7 sa:Bengt-re sa:Hasse#7 sa:Varje gång ett bilföretag eller elektronik kedja kör en sån här kampanj väljer de att visa sitt totala förakt eller totala okunskap om cykling. Det spelar ingen roll hur premium deras egna grejer är. Köp något annat. Själv har jag en Land Rover cykel som är klart obra jämfört med annat mer cykeltänkt.
Helt stall? Jag har en som jag använder när jag inte varit snäll och en som står oöppnad i kartong för att typ gratis är gott och jag kan behöva delarna för att hålla ihop en. Sen är just den cykeln inte helt obrukbar. Den är bara konstig och tung.
?
Det är kanske bättre än TS föreslagna kap?
Hade du inte tre? Jag minns fel då.
Hasse#7 sa:Bengt-re sa:Hasse#7 sa:Bengt-re sa:Hasse#7 sa:Varje gång ett bilföretag eller elektronik kedja kör en sån här kampanj väljer de att visa sitt totala förakt eller totala okunskap om cykling. Det spelar ingen roll hur premium deras egna grejer är. Köp något annat. Själv har jag en Land Rover cykel som är klart obra jämfört med annat mer cykeltänkt.
?
Det är kanske bättre än TS föreslagna kap?
Hade du inte tre? Jag minns fel då.
Nä två. Det fanns tillgång till tre men en hamnade hos någon annan. Men nog är det väl så att man bör ha varit i träsket för att uttala sig? Förutom LR-cykel har jag även haft och försökt pendla på en Nakahara från Elgiganten. Sicket skit. Ledde cykeln mer än jag cyklade.
OS-guldet togs på Peugeot:Miss Lycka 2.0 sa:Bernt körde Peugeot några år. Han hade köpt en TV.
Du vet hur det blir när man låter befolka organisationen med massa stockholmare...ooms sa:Så Peugeot är ytterligare ett cykelmärke som Cycleurope förstört?
Hej. Finns kvar ?Tjena har hittat denna cykeln till försäljning för 2000 kr och tänkte om det är något att satsa på eller är Peugot cyklarna bara ett lockbete för att sälja bilar? Har någon av er någon erfarenhet av dem? Visa bilaga 373277