pfffhahahaha

pfffhahahaha
nej!!! större utbud köper jag, men fatta! och inse!!! ingen kan sälja prylar så billigt som han. kan ta ett exempel: vi skulle köpa däck där, normalt tog han 350kr stycket, men vi fick 2st inkl 2st slagar för 325kr! fatta jag hatar alla andra cykelbutiker här i blekinge, jido han är fan dum ihuet och snål! cykel och sport sa till en kompis till mig "alla har bromsar" argt när han kände på bromshantaget osv osv! inse ffs! och viktigast av allt, han är skit trevlig! han hänger inte efter en när man går och kollar! osv osv

Senast redigerad av en moderator:
pfffhahahaha
Haha, pratade med en polare nyss som berättade att du inte vågar använda din Bianchi i skogen för att du är rädd att skrapa dina XTR-grejer, jag säger bara skäms! Och då måste jag verkligen säga att Mavic har dåliga klistermärken om de går av efter din asfaltskörning.

PS: har du stödhjul på Bianchin?

pfffhahahaha
jag är ente rädd att skrapa mina XTR grjer, derimot ramen. om jag har stodhjul? nää... för det kan ju repa ramen när man fäster dom.... hörde även att "alla" skrattar åt mig... va kul. det stärkte mitt självförtroende.

mvh deppiga oskar

pfffhahahaha
jag har inte svurigt.... och jag svär precis hur jävla mycket jag vill! alla jävlas ju med mig hela tiden, inte så JÄVLA kul.... :S

Senast redigerad av en moderator:
pfffhahahaha
Bianchi oskar Skrev:
-------------------------------------------------------
> jag har inte svurigt.... och jag svär precis hur
> mycker jag vill! alla jävlas ju med mig hela
> tiden, inte så JÄVLA kul.... :S
>
> juho cykelmästaren olofström
> 0454- 88446

Sansa dig nu.Folk kanske har uppfattat dig helt fel ? Who knows? ;)

/M

pfffhahahaha
många vuxna människor tycker det är väldigt omoget med svordomar och kanska, kanske väljer att inte bidra med sin expertkompetens när du frågar saker i framtiden.

är du vänlig och har ett hyfsat språk så kommer folk bemöta dig på samma sätt.

pfffhahahaha
Hmm, vart ska vi börja...
Gillar lera (MTB)?
Killar i tights?
Skidåkningen?
Din senaste kommentar i den här tråden?
Att du skämtar om uppflygande kjolar osv...?

Vilket väljer du? ;)

pfffhahahaha
Micke S Skrev:
> många vuxna människor tycker det är väldigt omoget
> med svordomar och kanska, kanske väljer att inte
> bidra med sin expertkompetens när du frågar saker
> i framtiden.
>
> är du vänlig och har ett hyfsat språk så kommer
> folk bemöta dig på samma sätt.

Precis min tanke !

/Mvh Max

pfffhahahaha
Oskar, gör mig en tjänst:
Sluta använda hjälm när du cyklar.

Bianchi oskar Skrev:
> jag kanske svär så jävla mycket denna jävla dan
> för jag på så jävla dåligt humör, plus att taket
> håller på att flyga av *blåser som fan*
>
> 0454- 88446

pfffhahahaha
Markus -

As much as I share the sentiment, that would be encouraging the young lad to break the law, quite possibly making you an accomplice if he is brought in by the long arm of the law for such a heinous crime. Watch your backside.

;)

pfffhahahaha
Bianchi oskar Skrev:
> idag när jag skulle ställa mig på framhjulet och
> hoppa så sa det knak, ramen är helt spruken.....
> hela röret är av (röret vid nedersta styrlagret),
> inte vid svetsnigen utan rakt på.... gissa om det
> är frustrerande?
>
> vet någon om det går att svetsa något sånt?
>
> 0454- 88446

förövrigt så såg ramen ut så här: http://www.pinkbike.com/modules/photo/?op=view&image=365395

pfffhahahaha
jag kommer att få en ny cresent(!) ram för 625kr på garantin för den gamla bianchin, kommer även att få tillbaka den knäckta binachin :D. ska nog sälja cresenten sen, vet inte vad det va för ram. men den kostade 3000-5000kr. vad kan man sälja en ny oanvänd sån för?

pfffhahahaha
Byt den mot en bra integralhjälm. Då har du gjort en bra deal.

En ram på en cykel för 5000 kostar nog inte mer än 700 om den skulle gå att köpa löst.

/rikard

pfffhahahaha
Juho the guru ;) Trevligt med en bra handlare i närheten som ställer upp. Skönt att det löste sig, nu får du väl se till att du skaffar dig en ram som håller för vad du håller på med :)

pfffhahahaha
exakt :D därför jag vill sälja denna cresentramen, och spara till en azonic steelhead pro 2005, en rock shox pike SL, hope mini skivor och sånt :D så svetsar jag bianchin så jag har något att cykla på sålänge :)

pfffhahahaha
fy satan.. vissa på happy verkar ha skallen full me potatismos.. (inte riktad åt någon speciell individ)

nombre uno: köp dig en rejäl trials cykel istället för att försöka skutta runt på en bianchi xc som varken är bra för din kropp, din cykel eller ditt utvecklande

nombre dos: en bra trialcykel är en lätt trialcykel och att montera tex. en marzocchi DJstreet som cal föreslog skulle få sånna konsekvenser som tex att du max skulle palla 10 hopp på bakhjulet på grund av vikten.. de bättre varianterna av MX-gafflarna passar mycket bättre.. typ med 80mm slag (högst)...

nombre tres: ::JOHAN S:: det är en jé´vla skilnad på aluminium och cro-mo stål.

nombre quatro: om du ska köra nått annat än trials på din nya hojj så ska du verkligen inte köpa en renodlad trials hojj.. köp en som är mer allround om du ska köra lite annan street mm.. en med tex 26" hjul ochtyp 14":s ram

TIP no.1: ingen skivbroms fram.. i trials är det mycket (skitmycket) lätt att skada, böja eller till och med ha av skivan.. dra på helt med ett par friska hs33:or istället

tip no.2: borrade fälgar är vanliga i trialsvärlden på grund av den låga vikten men inte särskilt hållbara.. och om du ska ha en lite mera allround inriktad trials hojj så köp iställer oborrade

... och JA, cykelgrenen heter TRIALS och inte trial

pfffhahahaha
harryett, jag kör inte trial alls, typ för 3 månadet trodde jag att jag gjorde det. för jag kände inte till freeride/ street, men när jag såg det fattade jag ju vad det va jag höll på med ;) typ den enda trial prylen jag gör är när man ska upp på något, stoopie sätta bakhjulet på saken, sen dra upp framhjulet ochså ;P (inte så avancerat) funderade på en hs33 på innan me, fast vad kostar ett par sånna?

pfffhahahaha
jag vill inte köra trial, det är för enfårmogt! roligare att cruza genom asarum på kvällen och köra street och irritera på dom hos ICA som inte tycker om när man hoppar ner för deras trappa :D

haha

pfffhahahaha
harryett Skrev:
> ..så.. om du inte kör trials... SÅ BÖRJA!!

Cykeltrial är cykelvärldens motsvarighet till schack ungefär. Mycket grubblande, och fallande pjäser...

:)

Tillbaka
Topp