SåsenFrÅsen
Aktiv medlem
Plats för Cykelmek i Stockholm
Hej letar utrymme där jag kan hålla på och förvara mina cyklar. I stort sett allt ca 20 minuter från Hornstull är av intresse.
Tack!
Tack!
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
SåsenFrÅsen sa:Hej letar utrymme där jag kan hålla på och förvara mina cyklar. I stort sett allt ca 20 minuter från Hornstull är av intresse.
Tack!
SåsenFrÅsen sa:Topp - jag tar en kontakt med dem (rimligtvis behöver jag ju inte "bilmycket" plats)!
jomper sa:En lokal på 30 kvm går fint att dela på fler också, då behöver det inte bli dyrt. Det är en utmärkt och rolig lösning, då kan man meka tillsammans!
jomper sa:Tror det passar bäst utan den typen av engagemang..
Rolig du är.matz 1 sa:Så du menar att en person som vill hyra en förvaring/mekplats ska köpa en ny lgh på Söder för ca 6-7 mille för att ha mekplats???
NU pratar vi överklassport!!!!
Själv hyr jag ett garage i bur i Enskede Gård för ca 1000 i månaden. Och det tycker jag är billigt trots att vi sällan använder bilen.
Men vi kanske borde köpa en villa i Gamla Enskede för ca 16-20 mille för att spara in garagekostnader ??
Dum i huvet är bara förnamnet................
Det bästa är att bosätta sig nån annanstans än Sthlms-området där det inte är så förbannat trångt. Högre livskvalitet får man på köpet!matz 1 sa:Låter som en bra lösning att låna en miljon för att kunna skruva lite på en cykel.
matz 1 sa:Låter som en bra lösning att låna en miljon för att kunna skruva lite på en cykel.