Plattforms-SPD
Tycker mina M520-pedaler har lite för liten yta när man är urklickad vilken man kan råka bli ibland. Skulle därför vilja ha en pedal med lite mer yta att stå på, både när man med flit vill vara urklickad och när man inte vill fippla sig ner i pedalen medan hela världen hoppar och studsar.
Mallets ser lovande ut men jag vill fortsätta med SPD-klossar så det går bort.
Shimano 647 har jag provat vid något tillfälle men kan inte minnas att jag tyckte att det gav något vidare stöd för foten.
Shimano 646 har lika kass lerrensning som man kan förvänta sig av en pedal som i grunden är samma som 515. Alltså går 646, 636, 424 och 545 bort.
Wellgo WAM-D10, D2 och WPD-996 går bort för de har bara mekanism på ena sidan.
Wellgo WAM-M8 ser rätt okej ut men jag är tveksam till lerrensningen. Dessutom är jag inte säker på att den är SPD-kompatibel. Någon som provat den?
Wellgo har en pedal som heter W-70. Den ser lovande ut, men var får man tag på den?
Ingen VP verkar intressant.
Någon som har något bra alternativ som går att få tag på? Någon som provat Wellgo-pedalerna?
Mallets ser lovande ut men jag vill fortsätta med SPD-klossar så det går bort.
Shimano 647 har jag provat vid något tillfälle men kan inte minnas att jag tyckte att det gav något vidare stöd för foten.
Shimano 646 har lika kass lerrensning som man kan förvänta sig av en pedal som i grunden är samma som 515. Alltså går 646, 636, 424 och 545 bort.
Wellgo WAM-D10, D2 och WPD-996 går bort för de har bara mekanism på ena sidan.
Wellgo WAM-M8 ser rätt okej ut men jag är tveksam till lerrensningen. Dessutom är jag inte säker på att den är SPD-kompatibel. Någon som provat den?
Wellgo har en pedal som heter W-70. Den ser lovande ut, men var får man tag på den?
Ingen VP verkar intressant.
Någon som har något bra alternativ som går att få tag på? Någon som provat Wellgo-pedalerna?