Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
desmo sa:Hur nöjda är ni med navigeringen i V650?
Jag skulle vilja ladda ner spår från gpsies och liknande siter och sedan följa dem.
Alternativet i samma prisklass är Garmin Edge Touring.
desmo sa:Hur nöjda är ni med navigeringen i V650?
Jag skulle vilja ladda ner spår från gpsies och liknande siter och sedan följa dem.
Alternativet i samma prisklass är Garmin Edge Touring.
RikardEricson sa:Jag väntade också länge på frontmount-fästet och blev glatt överaskad över den höga kvalitén. Jag vände upp-och-ner på mitt så jag fick V650 lite lägre. Inga problem att lossa och vända på det runda fästet för GPSen.
Jag tycker det blev bättre så.
Trinovid sa:Rutterna förs sedan över till V650 när du synkar med usb-kabeln från datorn.
jimpstyle sa:Någon som vet vilka kadenssensorer som är kompatibla med denna modell? Är det alla sensorer som har Bluetooth smart eller är det bara specifikt Polars egna som funkar?
Luzen sa:Provat att synka en gång i datorn? Det har hjälpt andra när det strulat.
Per Björk sa:"Downhill segments greater than -0.25% grade will not be synced due to the strava API for safety precautions.”
Oavsett vilken enhet man använder
ipkis sa:Tjo!
Är på jakt efter en cykeldator. Det jag vill ha är puls, distans, tid och hastighet. Ett stort plus är om man kan synka så att turen man kört hamnar direkt på strava så man slipper ha med både mobil och cykeldator.
Har kikat på polar V650 samt M450. Räcker m450 eller ska man satsa på en V650? Eller rekommenderar ni något annat?
GustafH sa:ipkis sa:Tjo!
Är på jakt efter en cykeldator. Det jag vill ha är puls, distans, tid och hastighet. Ett stort plus är om man kan synka så att turen man kört hamnar direkt på strava så man slipper ha med både mobil och cykeldator.
Har kikat på polar V650 samt M450. Räcker m450 eller ska man satsa på en V650? Eller rekommenderar ni något annat?
Ingen av dem går att synka till Strava utan mobil så du behöver fortfarande ha med en lur för att få upp turen på nätet. För mig personligen räcker inte M450, den är lite liten och har inga kartor, men om det inte är nåt du behöver så räcker M450 gott.
ipkis sa:Kan ju iofs vara bra att ha med mobilen ändå ifall om att...
GustafH sa:ipkis sa:Kan ju iofs vara bra att ha med mobilen ändå ifall om att...
Ja, det är inte dumt att kunna nå hem eller nödnummer när man sysslar med sport ensam. :) Men med cykeldator får du åtminstone inte slut på batteri i telefonen!
Och vill du hellre synka via datorn än mobilen när du kommer hem så går det också om det nu mot förmodan råder oklarhet kring det.Fredde78 sa:GustafH sa:ipkis sa:Kan ju iofs vara bra att ha med mobilen ändå ifall om att...
Ja, det är inte dumt att kunna nå hem eller nödnummer när man sysslar med sport ensam. :) Men med cykeldator får du åtminstone inte slut på batteri i telefonen!
Vill du så kan du synka med Strava när du kommer hem via din mobil.
ipkis sa:Tjo!