Prao på cykelkungen!

Prao på cykelkungen!
förra året praoade jag på Norra cykel och motor i örebro. Vilken kanon prao jag hade. vi åt semlor varända dom hehe och en del annat gått! +en hel del kul mekande med fina cyklar

Prao på cykelkungen!
Hehe danke schön ;) :D..

Praoar från 10:00 till 16 eller 17:00, se till att komma dit så fixar jag alla era cyklar ;)

Cykelkungen är en cykel"affär", egentligen mer som en cykelverkstad som ligger på chalmersgatan 19 :D

Senast redigerad av en moderator:
Prao på cykelkungen!
Du kan få fixa min Fixed? Aight?

Massa som ska putsas på den. Bytas axel i baknavet, montera trackdrev etc. Lite att göra!

Ps. Du får hämta den här i Linköping själv... :)

Prao på cykelkungen!
Putte skrev:
-------------------------------------------------------
> Jag praoar för fullt jag med i cykelbutik:p fast
> på sportson i trollhättan:D det roligaste hag
> gjort på länge:D

Tjena!

Jobabr Mattias kvar där (rödhårig kille)
Eller Freddan (Lite större kille)
Eller Anna??

Senast redigerad av en moderator:
Prao på cykelkungen!
Freddan och mattias jobbar kvar:p Hur schyssta killar som hellst fast mattias träffade jag bara när han kollade in en snabbis:p tror han bara jobbade helger.

ha re

Prao på cykelkungen!
Själv ser min "cykelkarriär" ut som följer:
Först prao...
sedan sommarjobb...
och nu fast-anställd.
i en av Sveriges bästa cykelkedjor (inte kedjan på cykeln då) :)

Så vill du (Freeride Oscar) ha jobb där du praoar, sköt dig ordentligt och var seriös. Man tjänar på alla kontakter!
Ha det!

Prao på cykelkungen!
Stort grattis till dig , se bara till att du är på hugget när du är där o visa framfötterna så kanske du har en framtid där ...

Vet hur det funkar , jobbar ju själv på en seriös cykelaffär som håller sig LÅNGT undan cykelringer o kjedor.
prao är ju alltid kul o ha , blir ju en del bus så akta dig he he

Prao på cykelkungen!
MR hyde
Vad menar du med detta? Var det menat till mig?

MR hyde skrev: "Vet hur det funkar , jobbar ju själv på en seriös cykelaffär som håller sig LÅNGT undan cykelringer o kjedor. "

cykelringer o kjedor? vad är det? menar du affären Cykelringen? Det håller jag med om i så fall! Det är en jäkla sk*t-affär. Själv ratar jag standardcyklar och ringklockor.
MTB och racer är roligast! Och mitt jobb är också "rätt" seriöst om man får säga så. Respekt i cykelsverige! :)
Men allting kan ju misstolkas på ett sånt här forum, så jag har kanske fel?
Ha det bra!

Tillbaka
Topp