Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
JLarsson skrev:
-------------------------------------------------------
> 48/16 skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
>
> > Nu finns det bara fyra kvar i stockholm.
> > /M
>
> Så vackert. *underläppen darrar*
Om jag mot förmodan någon gång skulle få något att fira vill jag vara beredd ;-)
/M
Det kanske är någon som sprintar till systemet just nu! big M?
48/16 skrev:
> Om jag mot förmodan någon gång skulle få något att fira vill jag vara beredd ;-)
Se till att förvara dem mörkt och gärna svalt till dess, då. :)
Tydligen ska de vara kallare än kylskåpskallt när man öppnar dem om man inte vill ha sprut i hela lägenheten...
> Se till att förvara dem mörkt och gärna svalt
> till dess, då. :)
>
> Tydligen ska de vara kallare än kylskåpskallt
> när man öppnar dem om man inte vill ha sprut i
> hela lägenheten...
Dom ligger i kylen. Är väl OK?
Rekomenderad temp 2-4 Grader tydligen.
/M
Mange.. Samma förvaring som vin.. Torrt och svalt.. Kylen är inte jättebra.. Men visst, räknar du med att dricka upp bägge inom ett år eller så, då funkar det..
Bruse.. Som sagt innan, i fredags sålde dom 20 stycken på Regeringsgatan innan kl 13 när jag och tobbe var där... Tror inte det blri nån skillnad för en mini-hausse i denna tråden..
Fredde T (fd Tjuren) skrev:
> bruse kan du inte lägga upp filen på din egen
> utmärkta sida. http://stigoteket.se/om.php
> Så har man lite nya vägar att köra på nu till
> hösten.
Fan.. Men jag ska till Kalmar i helgen och där hade dom fyra flaskor.. Får fan hoppas dom är kvar..
Eller så springer jag till bolaget här och beställer alla 76 flaskor som finns.. MOHAHAHAHA!!
Fast jag behvöer dom iten förens nästa år.. Här ska inte va nån skumpa på mitt bröllop..