Premiär lvg imorgon

Mr tips

Ny medlem
Premiär lvg imorgon
Det blir nog premäir här uppi norr (Kalix) på landsväg imorgon.
Idag har det varit 8 grader varmt och sol så nu är vägarna torra och isfria.
Får hoppas det inte kommer nederbörd imorgon.

Premiär lvg imorgon
Va skojar du?? här nere i halmstad är det fortfarande minusgrader och is på de lite mindre vägarna. at köra racer är långt bort ännu. får bli cykelcrossen imorgon men det funkar ju det med.

Premiär lvg imorgon
Samma här, premiärtur imorgon på torra landsvägar i sydspanien:-) Men i Sverige verkar det vara Västerbotten som är riktigt hett(?). Nä, nu måste jag fortsätta försöka få ner den jämrans cykeln i den trånga kartongen..planet går om några timmar..

Premiär lvg imorgon
Ja, för i Halmstad föll det mer av den här jobbiga, vita skiten inatt...

...vi får väl se om det är barmark i april. Nån som sätter emot?

Bamse, är du halmstadian? PM:a mig!

/M

bamse skrev:
-------------------------------------------------------
> Va skojar du?? här nere i halmstad är det
> fortfarande minusgrader och is på de lite mindre
> vägarna. at köra racer är långt bort ännu. får bli
> cykelcrossen imorgon men det funkar ju det med.

Premiär lvg imorgon
Blev över 3 timmar här i halmstad trots kylan. Men nu längtar man efter att ta ut Racern. Till singular det var nog bara inne i stan den lilla snön kom.

Premiär lvg imorgon
Jag har kört ett par turer på racern senaste veckan här i Helsingborg. Vägarna är fina och snöfria, men det är fortf lite kyligt. Det har varit 0-3 grader när jag har kört. Trisst att cykelbanorna och vägrenarna på vissa ställen är fulla med grus. Om ett par veckor ska man nog kunna ta riktiga långturer även på racern.

Premiär lvg imorgon
Mr tips skrev:
-------------------------------------------------------
> Det blir nog premäir här uppi norr (Kalix) på landsväg imorgon.

Jag blir avundsjuk!
Här i Umeå så är visserligen asfalten framme fläckvis, men jag är för rädd att lägga ikull cykeln på någon av alla de isfläckar som finns för att ge mig ut än på ett par veckor.

Premiär lvg imorgon
Hade tankar på att ta ut räsern idag, hade kanske funkat men det känns fel mot en ny cykel och dra ut den när det fortfarande e lite salt kvar på vägarna... Blev dock ett lvg pass på mtb, 5,9 mil på ganska precis 2 timmar.

Tillbaka
Topp