Problem efter uppdateringen?

Wilier skrev:
-------------------------------------------------------
> Burner skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > jag tycker som zam. vill ha en knapp för
> > inläggslistan mellan inläggen.
>
>
> lita inte på zam.

Jag måste säga att Wilier har en poäng där...

nu funkar min PM-funktion för inboxen.

råkade se att min outbox var rätt stor men jag kan inte komma åt den utan att få följande felmeddelande: Fatal error: Maximum execution time of 30 seconds exceeded in /data/www/happymtb/forum/mods/format/format.php on line 140

okej, nu låter ajg säkert jättetråkig, men jag vill ha tillbaka vänsterställda forumet. Jobbigt att läsa när det är centrerat. Sen anser jag att länkar till externa sidor _alltid_ ska öppnas i nytt fönster. Sen kan jag väl passa på att flika in ett litet tips med, om du andvänder Firefox så kan du klicka på länkar med mittenknappen på musen så öppnas länken i ny flik.

"Parse error: syntax error, unexpected T_CONSTANT_ENCAPSED_STRING, expecting ')' in /data/www/happymtb/forum/include/lang/svenska.php on line 119"
I ca 30 sekunder.
Snabbt lagat! :P

Senast redigerad av en moderator:
Burner skrev:
> jag träffade zam på kinnekulle för nått år sen och
> han verkade inte som en person man ska lita på, så
> du kanske har rätt wilier.. nått var skumt.. :P

...och inte har det blivit bättre...

det är jag igen.. pm igen. =)

jag får inte upp att jag har nytt pm utan att gå in på själva pm-sidan? uppdaterar jag sidan flyttas jag inte längre autmagiskt till inboxen heller.

och det är grymt segt.. är det indexerat som tidigare?

annars är det kul med nytt utseende på siten. bra jobbat! =)

Senast redigerad av en moderator:
Det verkar som om antalet tecken i "Cyklar på" i profilen blivit kraftigt reducerade, eller?
Sedan så står det "Bevaka den är tråden" under alla inlägg, ett "h" innan "är" kanske?
Annars verkar det fint tycker jag.

soulbrorsan skrev:
> Det verkar som om antalet tecken i "Cyklar på" i
> profilen blivit kraftigt reducerade, eller?
> Sedan så står det "Bevaka den är tråden" under
> alla inlägg, ett "h" innan "är" kanske?
> Annars verkar det fint tycker jag.

Känns som antal tecken i hela profilen har minskat kraftigt. Massor av folk som bara har halva texten kvar. (typ westman).

feffemannen skrev:
> Vi ger oss med centreringen...
>
> f

Tack feffe! Nu känns det som vanligt igen. :)

Det står att jag fåt pm som jag inte kan läsa??..Så om detär någon som vet att han(hon har skickat til mig så kan jag inte läsa:).....Ni får ringa eller nått istället=)

tycker definitivt att externa länkar automatiskt ska öppnas i ett nytt fönster, irriterar mig alltid på forum och webbplatser som inte har detta som default... det är över huvud taget en bra idé att separera externa länkar från interna. detta är ju också något som de allra flesta användare här är vana vid...

Visserligen inget problem men jag undrar skillnaden mellan inläggslista och forumlista?
det känns som om det är samma sak.

känns fånigt att starta en tråd om det.

Är det försent att be om att få forumet uppochnervänt för min del? Skulle nog minska antalet inlägg jag gör högst dramatiskt...

Burner: Jo jo, jag kan nog också göra det. Men då får jag ju problem med allt datoranvändande. Det är ju bara Happy jag vill ha problem med, och på alla datorer. Dvs. det ska vara kopplat till mitt alias Muerto. :)

Johan A skrev:
> Visserligen inget problem men jag undrar
> skillnaden mellan inläggslista och forumlista?
> det känns som om det är samma sak.

Egentligen en stor skillnad (Forumlista är en lista över alla forum) men eftersom vi bara har ett (synligt) forum så skickas med direkt från forumlistan till inläggslistan utan att passera gå.

Skall ta bort Forumlist-länkarna när jag får tid till det!

f

Verkar som profilen blivit fuckad. Framförallt har fritextfältet krympt så det går inte lägga in vad man har för delar på hojen tex. Ändra det attributet till maxsize=200 eller nåt

Jag får sälla mig till kören som anser att externa länkar ska öppnas i nytt fönster. OCH interna länkar fö den delen (precis som på den gamla goda tiden!)

cred för den nya "bifoga fil"-funktionen. Skönt att kunna förhandsgranska.

Det är antagligen för att du har hundratals eller tusentals PM. Rensa, annars kommer vi göra det åt dig! ;)

Ok. Nu borde öppna-i-nytt-fönster funktionen fungerar ganska tillfredsställande.

Nu har jag i stort gått igenom listan på saker som skall fixas, men jag har säkert glömt en massa, så var snäll och fyll på här eller PM:a mig!

f

jomper skrev:
> Jodå, hade du bara väntat tillräckligt länge så
> hade det nog gått igår också.

Nope. Det bidde felmeddelande då webbläsaren timade ut.

Fast det är gammalt som gårdagens metro. Problemet löst och det har kommit massa nya roliga funktioner på happy.

En vit kamel till feffe och alla andra som varit inblandade i uppgraderingen

För mig är all text länkade till söksidan nu och orange, väldigt irriterande och man kan inte trycka någonstans utan att man kommer dit.

Tillbaka
Topp