Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
eketjall sa:Njae, tror bara att det var bigmollo som kände sig lite kränkt.Hasse#7 sa:Har ni en beef i smyg här?
Han tipsade om kinesiotape för att han har använt det och tyckt att det fungerar.
Arsozath säger att det inte fungerat för honom och länkar till något som bigmollo kallar för foliehattsblogg
Jag länkade till en artikel som handlar om att kinesiotape inte tycks fungera bättre än "vanlig" sporttejp. Vetenskaplig studie finns länkad i artikeln.
Då blev bigmollo kränkt tror jag. Han kallade mig och Arsozath för tomtar iaf.
Mellan raderna tror jag bigmollo känner att jag påstår att han inte blev hjälpt av kinesiotejpen. Det har jag dock aldrig påstått.
Det jag påstår är att vanlig sporttejp hade troligtvis hjälpt lika bra.
Sen drog jag ett skämt om Vitaepro och att det funkar för mig. Det var en lögn, jag har aldrig ätit Vitaepro.
Arsozath får nog och presenterar mängder av "alternativ fakta", gissningsvis som ett skämt.
Så, ser jag på situationen. Beef? Nä, inte direkt.
Arsozath sa:Du vinner bigmollo. Det är ALTERNATIV FAKTA som gäller nu.
bigmollo sa:Arsozath sa:Du vinner bigmollo. Det är ALTERNATIV FAKTA som gäller nu.
Tror du då att det kan fungera att tejpa en inflammerad hälsena så den avlastas? Ungefär så som man gör med stukade vrister, men den här tejpen är lite mer elastisk så den ger svikt till ett visst läge.
Skapligt sugmärke.bigmollo sa:Vilken färg på kinesiotejpen ska jag ha till det här?