Pulsklocka med konstant upplyst urtavla

ÅL1

Ny medlem
Behöver inga fancy funktioner, enda viktiga att kunna läsa pulsvärdet i mörker utan att behöva trycka på någon knapp. Finns det sådan?

Är du säker på att din inte kan det. Tror att min polar 625 från 90-talet kunde det, och helt övertygad om att min polar rs300 också kan det.

ÅL skrev:
-------------------------------------------------------
> Behöver inga fancy funktioner, enda viktiga att
> kunna läsa pulsvärdet i mörker utan att behöva
> trycka på någon knapp. Finns det sådan?

Det där har jag också undrat. Ganska mörkt i spinningsalen ibland. Hade varit bra då. Kan tänka mig att folk behöver funktionen utomhis pckså.

Edit: Glöm att jag sa något. Läste just manualen och jag måste ha fått för mig att funktionen fanns. (påstod innan att min klocka kunde slå på permanent ljus).

Senast ändrad:
polar klockor, eller de jag haft (visserligen av lite bättre modell) har alla haft en funktion att man kan tala om för klockan vad den ska göra om man för klockan nära pulsbandet o håller den där nån sekund, t.ex. tända displayen i några sekunder. det kunder min polar jag hade för sådär 14 år sen till o med :D

därmed inte sagt att alla har det. men här ser du funktionen http://www.polar.com/en/support/HeartTouch_Function_in_Polar_Training_Computers

kan det vara nått?

Forerunner 910xt kan man knacka lite lätt på glaset så börjar den lysa alternativt ställa in så den aldrig slocknar.

Senast ändrad:
På min TomTom Multisport kan man ställa displayen i två lägen. Så att den lyser när man drar handen över den, eller så den alltid lyser när det är mörkt, vilket förstås drar mer batteri.

Frid!

Tillbaka
Topp