Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Finns en liten chans att man är sugen på att åka. Dock har jag en del och packa innan Gesunda resan på Torsdag så jag kanske skippar Blixås. Men Alltid kul o bomba ner för den backen :)
Jag gjorde en lite halv taskig vurpa i kortedala igår och slog i knät i ramen, knäskyddet gled ner och ramen satte sig rätt i knät eller vice versa. Ville köra lite blixås men ja jag är en av dom som ska till Gesunda i regnet och cykla så ni får ha en trevlig midsommar så kanske vi syns nästa vecka gubbar. Ha det gött Snigelprutt
vince skrev:
-------------------------------------------------------
> carl.josefsson skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Några som är på för imorgon/söndag?
> >
> > /Carl
>
>
> Jag skall köra imon. är där uppe vid 11 dudå?
Kommer nog runt den tiden också, beror lite på när jag vaknar
Heej
Jag ska åka ner till gbg den 1 juli och stannar där i några dagar tänkte kolla ifall man kan hänga med att cykla dh eller om ni vet nånstans de är bra att åka? kommer att bo i högsbohöjd.
benjaminson skrev:
> Heej
> Jag ska åka ner till gbg den 1 juli och stannar
> där i några dagar tänkte kolla ifall man kan
> hänga med att cykla dh eller om ni vet nånstans
> de är bra att åka? kommer att bo i högsbohöjd.
Jag bor i högsbohöjd och kommer att köra i blixås eller lackarebäck.
tyvärr kommer inte på iallfall en vecka framöver...säljer min gaffel imorn för att kunna betala den nya....! sen är det posten det hänger på ! delar ska hit och jag ska hitta tid !
Blir det inte Vallåsen så blir det Blixås. Efter Gesunda är man lite halvt bortskämd med lift och är inte så mycket för Pushbike. Men bomba lite i en torr bana är ju aldrig fel och speciellt inte på en ganska fet bana som blixås. Så vi får se helt enkelt. Nenja och dom andra är ju inte snabbast med att besluta om vad dom vill :P
Phader skrev:
> Blir det inte Vallåsen så blir det Blixås.
> Efter Gesunda är man lite halvt bortskämd med
> lift och är inte så mycket för Pushbike. Men
> bomba lite i en torr bana är ju aldrig fel och
> speciellt inte på en ganska fet bana som blixås.
> Så vi får se helt enkelt. Nenja och dom andra
> är ju inte snabbast med att besluta om vad dom
> vill :P