Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
marr sa:Ingen idé att köra två o två för att ta vind?
Team Bäckstedt har dock konkurrens av ett fyramannalag från Österrike om att vara snabbaste lag. Vid TS8 skiljer det bara 6 minuter dem emellan med fördel för MBs lag.Petert sa:Petert sa:Petert sa:Bäckstedts 8-mannalag leder vid TS 4 med 1 t 35 min före Team Oceanside.
TS 5: + 1.41
Bäckstedtd lag har nått TS 8 innan Team Oceanside har kommit till TS 7..
GoranS sa:Apropå lite äldre personer som inte viker ner sig för en utmaning så finns det brittiska fyra damer starka laget Serpentine Golden Girls med fyra damer som uppnått åldrarna 66, 69, 72 och 76 år. Enligt https://www.serpentinegoldengirls.co.uk/why-raam så körde de RAAM för 11 år sen och fullföljde då.
GoranS sa:Team Bäckstedt har dock konkurrens av ett fyramannalag från Österrike om att vara snabbaste lag. Vid TS8 skiljer det bara 6 minuter dem emellan med fördel för MBs lag.Petert sa:Petert sa:Petert sa:Bäckstedts 8-mannalag leder vid TS 4 med 1 t 35 min före Team Oceanside.
TS 5: + 1.41
Bäckstedtd lag har nått TS 8 innan Team Oceanside har kommit till TS 7..
GoranS sa:Haase har mellan TS20 och TS32 faktiskt tagit in 10 min på Strasser.
I den här typen av sprintlopp gäller det att vara på tårna. ;-)Petert sa:Oj då, mitt får se får se syftade på din Strasserkalkyl men du hann före med Bäckstedt ☺.
GoranS sa:Bäckstedts gäng leder förvisso 8-mannatävlingen klart men vid TS16 är de enligt trackingen 28 minuter efter det österrikiska fyramannalaget.
TS20: 44 minuter efter.Petert sa:GoranS sa:Bäckstedts gäng leder förvisso 8-mannatävlingen klart men vid TS16 är de enligt trackingen 28 minuter efter det österrikiska fyramannalaget.
TS 19: 23 minuter efter.
De fortsätter tappa och är vid TS21 52 minuter efter. Orkar österrikarna hålla i hela vägen i mål eller kommer deras mindre numerär att till slut kosta på? De är fortfarande inte ens halvvägs så mycket kan hända än.GoranS sa:TS20: 44 minuter efter.Petert sa:GoranS sa:Bäckstedts gäng leder förvisso 8-mannatävlingen klart men vid TS16 är de enligt trackingen 28 minuter efter det österrikiska fyramannalaget.
Trendbrott? Nu 36 min (TS23).GoranS sa:De fortsätter tappa och är vid TS21 52 minuter efter. Orkar österrikarna hålla i hela vägen i mål eller kommer deras mindre numerär att till slut kosta på? De är fortfarande inte ens halvvägs så mycket kan hända än.GoranS sa:TS20: 44 minuter efter.Petert sa:GoranS sa:Bäckstedts gäng leder förvisso 8-mannatävlingen klart men vid TS16 är de enligt trackingen 28 minuter efter det österrikiska fyramannalaget.
GoranS sa:Trendbrott? Nu 36 min (TS23).GoranS sa:De fortsätter tappa och är vid TS21 52 minuter efter. Orkar österrikarna hålla i hela vägen i mål eller kommer deras mindre numerär att till slut kosta på? De är fortfarande inte ens halvvägs så mycket kan hända än.GoranS sa:TS20: 44 minuter efter.Petert sa:GoranS sa:Bäckstedts gäng leder förvisso 8-mannatävlingen klart men vid TS16 är de enligt trackingen 28 minuter efter det österrikiska fyramannalaget.
Och enligt trackingsidan är det bara 17 min vid TS26.Petert sa:GoranS sa:Trendbrott? Nu 36 min (TS23).GoranS sa:De fortsätter tappa och är vid TS21 52 minuter efter. Orkar österrikarna hålla i hela vägen i mål eller kommer deras mindre numerär att till slut kosta på? De är fortfarande inte ens halvvägs så mycket kan hända än.GoranS sa:TS20: 44 minuter efter.Petert sa:GoranS sa:Bäckstedts gäng leder förvisso 8-mannatävlingen klart men vid TS16 är de enligt trackingen 28 minuter efter det österrikiska fyramannalaget.
...och nu ännu mindre skillnad: 28 min (TS26).