Radera tråd

Radera tråd
Du bor på fel ställe för att hitta vettiga hantverkare tror jag. Det är tillräckligt svårt i mindre städer.

Vi har hittat en riktigt bra hantverkare, men vi hade mycket tur där, tror jag. Sista elektriker i var lägenhet var anlitat av denna hantverkare, men den var ny för att hans vanliga elektriker var upptagen. Denna nya gjorde så många saker som jag (som inte är elektriker) tycker var helt fel att jag undrade om han hade någon utbilding som elektriker.

Radera tråd
8F4C61D3-74E2-4441-8DBB-A63E7C3FF6EB.gif

Radera tråd
Håller på att radera sista kvällen före sista arbetsdagen innan semester med hjälp av lite ölraderande. Åsså dyker den här gamla tråden upp helt oförhappandes.

Radera tråd
Fredags-OT: vad hände med vaskplattan? Jag fick nyligen tag på en via en städgrossist online, men innan dess hade jag letat igenom en lång rad affärer som säljer diskprodukter utan framgång. De små gummipropparna hänger på prydliga rader, men deras storebror vaskplattan står inte att finna.

Radera tråd
Fredags-OT: vad hände med vaskplattan? Jag fick nyligen tag på en via en städgrossist online, men innan dess hade jag letat igenom en lång rad affärer som säljer diskprodukter utan framgång. De små gummipropparna hänger på prydliga rader, men deras storebror vaskplattan står inte att finna.

Köpte för inte så länge sedan på Maxi, köpte 2 för säkerhets skull.
Om det är så svårt att få tag på så ska jag kanske köpa upp Maxis lager och öppna en nätbutik?

Radera tråd

Den får du tillsammans med såpan.

Radera tråd
Tillbaka
Topp