Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
+1Burnisha bussningarna till rätta diameter, detta bör ge bästa effekten för pengarna.
Bussningarnas passform? Jo det kan man ju tycka. Det är mest en fråga om toleranser verkar det som.Man tänker att tillverkaren kunde fixat detta
Vad måste vi handla?
Bara att byta till SKF dammskydd gör ju märkbar skillnad, så att få nedre bussningarna bättre måste vara fantastischt.Bussningarnas passform? Jo det kan man ju tycka. Det är mest en fråga om toleranser verkar det som.
@Preacher kan lösa det vid en ytterbensservice skulle jag tro, det är iaf så jag gjort.
Hur var det, gällde detta äldre Lyrik med charger 2 eller har det hängt med till de med charger 3?
Fler gafflar verkar kunna drabbas av vissa varianser. Fick en Fox 38 fixad och det blev en helt ny gaffel.Äldre Lyrik och Pike har ingen problem. Det är Lyrik och Pike med Charger 3.0 som har för stora toleranser och det är åtgärdat med modellen som har Charger 3.1. Just nu hittar man Charger 3.0 modeller får halva priset. Det är oklart för mig hur mycket av den rabatt är för toleransproblemet och hur mycket för dämpningen som inte går skriva ner mycket. Min Pike med Charger 3.0 känns lite mer smut än min gamla Pike, så jag verkar har haft tur.
Det görs av fler än mig i landet.Bara att byta till SKF dammskydd gör ju märkbar skillnad, så att få nedre bussningarna bättre måste vara fantastischt.
Gör många verkstäder det eller är det bara @Preacher?
Så skulle man kanske kunna göra om inte någon var dum i huvet och strippade den på lite dekaler omgåendeSkicka tillbaks om du köpt fel grejor.
De uppgrades som jag är intresserad av är IRT eller den italienska modden på debonair
Haha, och jag som trodde att jag var den första dåren att snubbla i den här fällan. Tänkte också att man kan svarva en adapter-lagerskål men då höjer jag stack med typ 15mm vilket känns trist med tanke på att jag redan övergafflar en del.Jäklar vad jag får flashbacks av den här tråden.
Syftade tyvärr inte på personlig erfarenhet utan mer som att det känns som vi haft en väldigt liknande tråd tidigare på happy...Haha, och jag som trodde att jag var den första dåren att snubbla i den här fällan. Tänkte också att man kan svarva en adapter-lagerskål men då höjer jag stack med typ 15mm vilket känns trist med tanke på att jag redan övergafflar en del.
Gick det bra att returnera till RCZ?Gjorde samma miss men upptäckte det som tur var före leverans. Innan det visste jag inte ens att det fanns en till standard på koniska styrrör.
Var det RCZ du köpte från också?
Exakt, jag upptäckte det innan de skickade och avbröt köpet. Handlade med kreditkort så det var inga problem.Gick det bra att returnera till RCZ?
Jag har handlat en del därifrån under åren, ibland för skapliga belopp. Men varje gång känns det alltid lite… som ”ah, sätt in pengarna”. Har dock alltid varit nöjd och fått snabbare leverans än de utlovar.
När någon frågar om bra nätbutiker så vågar jag inte nämna RCS ändå….
Edit: ”Före leverans” skrev du ju. Men pengarna kom tillbaka iaf?