Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Är intresserad av att lära mig att bygga ramar och även modifiera ramar. Finns det någon i göteborgs området som bygger och skulle vilja berätta mer om hur det funkar?
Jag kan svetsa och löda så det är det minsta problemet.
Jaha varit sjuk i tre veckor= astrist!
Men Magnus med First hojen kom förbi med Jofas gamla Banshee så jag frågade Janne om de inte hade lite alu profiler liggandes på jobbet så vips låg det ett gäng igår på trappan å en finöl så jäkla trevligt den ska provas idag då jag inte hittade den förens idag. Nåväl jag tänkte bygga en enkel jig planen är att bygga en ny front till Bansheen .
Började med där bb å sadelröret ska sitta en vinkel å flyttbar grej.
Gänga å fixa lite ska göra ett gäng bitar som passar i t spåret sen så det går lätt att flytta allting?
Lade...
Så var det ju snubben i Lysekil... hm, må söka lite
Har aldrig riktigt cyklat "på riktigt" innan. Men ålder och ett behov av att röra på sig... Cyklande innebär även ett mått av teknik, vilket är mitt största intresse. Så det fanns en chans att det skulle kunna göra att jag inte tröttnade direkt.
Så cykel köptes, och jag började hänga här mfl ställen. Det var roligt, och jag insåg att detta med modern geometri, det var intressant och roligt.
Men man måste ju skruva också. Så inspirerad av bla EST och framför allt den här artikeln https://www.pinkbike.com/news/building-a-custom-bike-frame-at-home.html så köptes lite rör, och en sunkig...