Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
gunners sa:Två partier och de är inte nya, de har funnits i kanske tre år nu.Första är kanske 500m andra 200m. Finns även ett nytt parti om man väljer lätt spår vid ca 25km, den sträckan är 100m.
Scottish sa:Trots en rejäl jävla förkylning i kroppen så studsade jag in på under 3:40. Supernöjd, och väldigt trevligt arrangemang! Det gör vi om!
Johan1978 sa:Här körde jag och några till fel (~41km). Brukar vara noggrann med att kolla efter skyltar men här måste jag ha missat totalt eller så var det dålig skyltning just där. Kollade lite snabbt på Strava och vår omväg la till 6-700m på totalen :D
MatteXC sa:Såg ovanligt många punkor detta lopp, låg det mycket småspik och skit i spåret eller kör väldigt många med för lågt lufttryck i däcken?
MatteXC sa:Såg ovanligt många punkor detta lopp, låg det mycket småspik och skit i spåret eller kör väldigt många med för lågt lufttryck i däcken?
Hänt med honom?Scottish sa:Ja vissa hade det jobbigare än andra. Hoppas det gick bra med honom.
Konkret sa:Hänt med honom?Scottish sa:Ja vissa hade det jobbigare än andra. Hoppas det gick bra med honom.
Var är hojjen?
Rompa sa:Konkret sa:Hänt med honom?Scottish sa:Ja vissa hade det jobbigare än andra. Hoppas det gick bra med honom.
Var är hojjen?
Det där är väl Gustav Höög som spurtade mot Emil Lindgren om spurtpriset, i 50knyck kör han ned i en grop och drar ned i backen, det blev "bara" en hjärnskakning.
mrbojangles sa:Är det någon som har bilder eller hittat något album från loppet?
mrbojangles sa:Är det någon som har bilder eller hittat något album från loppet?
Jag kör 1,7 bar (25psi) på långloppen och väger 65 kg. Även jag har ht, men inte en enda punka än så länge...skogsvakt sa:Jag har fått två punkor bak på racing Ralph 2.25 på långlopp inom två år. Surt. 1.8 bar bak. Jag hoppas detvarit tillfälligheter . Men en punka till o jag får ändra på nåt. Tkr 1.8 till en 61kg åkare inte bör bara för lågt. Kör HT dock
Har inte du slang också...?skogsvakt sa:Jag har fått två punkor bak på racing Ralph 2.25 på långlopp inom två år. Surt. 1.8 bar bak. Jag hoppas detvarit tillfälligheter . Men en punka till o jag får ändra på nåt. Tkr 1.8 till en 61kg åkare inte bör bara för lågt. Kör HT dock