Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Bengt-re sa:Försöker hitta motivation till att köra i år igen. Går sådär....
Raggamuffin sa:Bengt-re sa:Försöker hitta motivation till att köra i år igen. Går sådär....
Jag tänker alltid att jag inte ska och sen blir det så ändå. I år ska jag bara cykla mtb tänkte jag men nu så lockar det lite ändå.
Raggamuffin sa:Bengt-re sa:Försöker hitta motivation till att köra i år igen. Går sådär....
Jag tänker alltid att jag inte ska och sen blir det så ändå. I år ska jag bara cykla mtb tänkte jag men nu så lockar det lite ändå.
NickPick sa:Raggamuffin sa:Bengt-re sa:Försöker hitta motivation till att köra i år igen. Går sådär....
Körde MTB med schwalbe ice spiker pro ifjol och det gick.
I år blir det cx. Vädret sade minus 19 på julafton. Hm...
SGS sa:Har en tanke om att vara med, men ärligt talat vet jag inte om jag står ut med tristessen. Längsta rundorna jag kört hittills var runt 10 mil, och det var i somras. Tyckte mest det var jobbigt rent mentalt. Till det lär ju viss trötthet infinna sig p.g.a. avsaknaden av just distans/volymträning. Kanske blir övermäktigt detta.
Raggamuffin sa:Sket sig helt idag med en trilskande nacke, tveksamt om jag kommer kunna ge mig på det :(
JohanSkane sa:Dagens runda bidrog med 60km, totalt 247km avklarade.
Var är Jeppe_E?
Bengt-re sa:JohanSkane sa:Dagens runda bidrog med 60km, totalt 247km avklarade.
Var är Jeppe_E?
Ute och cyklar?
desmo sa:447/500
Har resdag imorgon. Får se om jag lyckas avsluta imorgon eller om det blir lite kvar till nyårsafton.
Men det har varit en riktig utmaning!
Diogenes sa:
Steel is Real sa:Blev klar igår. Körde 2 pass med klubben och resten, ca 300k solo kvällstid då jag jobbat i mellandagarna.
Veckan var tuff, men ändå grymt rolig. Det är förvånansvärt vad ett tygmärke kan göra för motivationen :-)
Kämpa! Ni som har några km kvar!
Bild från Södertörn Sthlm
NLC sa:Diogenes sa:
Gott! En annan får vänta till nästa år.
Havoc 5 sa:Steel is Real sa:Blev klar igår. Körde 2 pass med klubben och resten, ca 300k solo kvällstid då jag jobbat i mellandagarna.
Veckan var tuff, men ändå grymt rolig. Det är förvånansvärt vad ett tygmärke kan göra för motivationen :-)
Kämpa! Ni som har några km kvar!
Bild från Södertörn Sthlm
Backen strax efter Stora Vika va?
Snyggt jobbat!
NickPick sa:Tog vilodag igår så blev klar idag.
Dag 1: 100km i minus 13.
Dag 2: 70km i nollgradigt.
Dag 3: 102km i minus 1.
Dag 4: 52km i minus 2 (ensamcykling).
Dag 5: 100km i minus 3 (ensamcykling).
Dag 6: vilodag ?.
Dag 7: 80km i minus 4 (ensamcykling).
Ca 21h cykling på mest snöiga vägar med min "all purpose bike" (Specialized CruX) skodd med tunga hjul och schwalbe marathon winter 35-622.
NickPick sa:Tog vilodag igår så blev klar idag.
Ca 21h cykling på mest snöiga vägar med min "all purpose bike" (Specialized CruX) skodd med tunga hjul och schwalbe marathon winter 35-622.
Skarpt! Tror jag cyklade "från" valbo mot hedesundavägen dock :DOve-Rall sa:NickPick sa:Tog vilodag igår så blev klar idag.
Snyggt jobbat! Måste bara ställa en lite udda fråga, är sista bilden tagen på Laggarbovägen i riktning mot Valbo?
Krumelurstyre sa:Jag fick också mitt kvitto på att jag är en idiot hem i brevlådan i dag. Är det meningen man ska gå omkring och må dåligt nu för att man valde att få en liten tyglapp i stället för att skänka en slant till WBR? Och vad ska man göra med den? Fick förslaget av en kollega att sy fast den på en kavaj vilket jag som hastigast viftade bort.
Steel is Real sa:Krumelurstyre sa:Jag fick också mitt kvitto på att jag är en idiot hem i brevlådan i dag. Är det meningen man ska gå omkring och må dåligt nu för att man valde att få en liten tyglapp i stället för att skänka en slant till WBR? Och vad ska man göra med den? Fick förslaget av en kollega att sy fast den på en kavaj vilket jag som hastigast viftade bort.
Man lägger det i lådan bland övriga tygmärken såklart! Inte en chans att jag bytte märket mot välgörenhet. Flest tygmärken när man dör vinner! ?
GoranS sa:Visst. Står med cykeln redo att ge mig ut på en spontan-60-milare om 39 minuter. Eller, nej, jag tror jag går och lägger mig i stället.
Lycka till ni som satsar på det.