raphafestive500
Mange. sa:Förtjänat
Gillas!
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Mange. sa:Förtjänat
Hemsidan, man fick länka till sin Strava-profil om jag minns rätt. Tror tyvärr att det är för sent att göra nu.Konkret sa:Hur gick ni tillväga? Hemsidan, strava?
Jeppe_E sa:Efter kvällens 35 km så känns 500km jävligt avlägset vill jag bara nämna. Men man kan ju kalla det för uppvärmning inför....
Pfaff sa:Jeppe_E sa:Efter kvällens 35 km så känns 500km jävligt avlägset vill jag bara nämna. Men man kan ju kalla det för uppvärmning inför....
Rätta mig om jag har fel, men är det inte 500 MILES utmaningen gäller?
Och nej, inget för mig.
Pfaff sa:Jeppe_E sa:Efter kvällens 35 km så känns 500km jävligt avlägset vill jag bara nämna. Men man kan ju kalla det för uppvärmning inför....
Och nej, inget för mig.
Barrett sa:Pfaff sa:Jeppe_E sa:Efter kvällens 35 km så känns 500km jävligt avlägset vill jag bara nämna. Men man kan ju kalla det för uppvärmning inför....
Och nej, inget för mig.
500km
Pfaff sa:Barrett sa:Pfaff sa:Jeppe_E sa:Efter kvällens 35 km så känns 500km jävligt avlägset vill jag bara nämna. Men man kan ju kalla det för uppvärmning inför....
Och nej, inget för mig.
500km
Klent. :)
Konkret sa:Man är ju lite sugen men har ju inte riktigt haft någon säsong att skryta med. Bruten handled. Frågan är om man skall starta nästa års träning såhär.
Jeppe_E sa:Konkret sa:Man är ju lite sugen men har ju inte riktigt haft någon säsong att skryta med. Bruten handled. Frågan är om man skall starta nästa års träning såhär.
Japp!! Jag går fortfarande med kryckor. HTFU?!?!? :)
Sam sa:Känner ni till sammankomster av detta slag i Göteborg?
Jag planerar för en runda imorgon bitti med start från Västra Frölunda.
Barrett sa:Pfaff sa:Barrett sa:Pfaff sa:Jeppe_E sa:Efter kvällens 35 km så känns 500km jävligt avlägset vill jag bara nämna. Men man kan ju kalla det för uppvärmning inför....
Och nej, inget för mig.
500km
Klent. :)
Säger du som bangar? ;)
Jeppe_E sa:Ångest!
Jeppe_E sa:God Jul! Ut och cykla med er nu.. Klockan går.
:DJenny W sa:La mig tidigt för att gå upp tidigt. Nu är kl snart halv två. Ff inte somnat. Suck.
Raggamuffin sa::DJenny W sa:La mig tidigt för att gå upp tidigt. Nu är kl snart halv två. Ff inte somnat. Suck.
Somnade ett, vaknade fem, znoosade till åtta, ska ut nu. Vädret är.. God jul :P