raphafestive500

raphafestive500
Mange. sa:
Idag har jag fått post

lousy-roundel.jpg

:)

raphafestive500
Gött! Dök till slut upp på eftersändning från min gamla adress, en aning surt om idiotkvittot kommit bort ;)

Bilagor

• 20160220_185541.jpg
    20160220_185541.jpg
    191.9 KB · Besök: 186
Senast ändrad:
raphafestive500
Svar till Longiness

Det är värdelöst, gjorde en sån (fast bara 35 mil) förra helgen. Avfettningsmedel +en del extra kärlek krävs efter en sån resa. På hemresan tog jag av hjulen och la in cykeln i bagaget bland allt annat bagage. Frugan inte så imponerad (trots jävligt ren cykel!). Kommer hon bli mer impad av mitt deltagande i RFC500? Nja.

Senast ändrad:
raphafestive500
Utmaning antagen!

Är väl egentligen inte ens nära ett lämpligt fysiskt tillstånd, men pannbenet sitter ju där det sitter.
Spenderar de första ca 5 dagarna av uppdraget i Halland (södra halvan). Är från trakterna men har aldrig levt ett liv där som cyklist, så tips på fina och säkra cykelvägar välkomnas. Om någon vill slå sällskap någon dag så hojta till.

raphafestive500
Känns tveksamt att det blir något i år. Vädret i stockholmsområdet känns ju rätt lovande med plusgrader nästan alla dagarna men då försvinner ju lite av charmen också.

raphafestive500
raphafestive500
Man är ju lite sugen men har ju inte riktigt haft någon säsong att skryta med. Bruten handled. Frågan är om man skall starta nästa års träning såhär.

raphafestive500
Känner ni till sammankomster av detta slag i Göteborg?

Jag planerar för en runda imorgon bitti med start från Västra Frölunda.

raphafestive500
Barrett sa:
Pfaff sa:
Barrett sa:
Pfaff sa:
Jeppe_E sa:
Efter kvällens 35 km så känns 500km jävligt avlägset vill jag bara nämna. Men man kan ju kalla det för uppvärmning inför....

Rätta mig om jag har fel, men är det inte 500 MILES utmaningen gäller?
Och nej, inget för mig.

500km

Klent. :)

Säger du som bangar? ;)

Någon måste ju säga sanningen :)

raphafestive500
Börjat blåsa rejält utanför fönstren,laddat cykeln med lampor för tidig start,blir minst 2 timmar mörkerkörning vill va hemma till julfrukosten ihop med familjen,ska ha den bilden framför mej ,någon form av misär känns det som det blir, och sej bör när det är Raphafestive på gång.Lycka till alla som gör ett försök !

raphafestive500
Raggamuffin sa:
Jenny W sa:
La mig tidigt för att gå upp tidigt. Nu är kl snart halv två. Ff inte somnat. Suck.
:D
Somnade ett, vaknade fem, znoosade till åtta, ska ut nu. Vädret är.. God jul :P

Somnade kl 2 vaknade för en liten stund sen. Vädret ger inga bra ursäkter så jag antar... Ja jag får väl svepa kaffet och ge mig ut.

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp