Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Raggamuffin sa:Två cykelnätter då?
Trist men bra kämpat.
NLC sa:Om jag skulle börja idag skulle jag ha 490 km kvar, tror nog att jag hoppar över detta i år.
bvs sa:NLC sa:Om jag skulle börja idag skulle jag ha 490 km kvar, tror nog att jag hoppar över detta i år.
Du kunde ju börjat med Abloc Winter challenge (vintervättern) i dag och sen haft tre dagar på dig att köra de resterande fjorton milen :)
emilh sa:Kämpar på...
micro553 sa:Tog en semesterdag igår när vädret visade sig från sin bästa sida. Skrapade ihop 17,6 mil. Bivis ganska kallt men humana vindar och fin cykling under dagen!
10,5 mil kvar.
När cykeln skulle tas fram imorse för pendling som jag ej räknar så var det punka. Blir hem att fixa och sen några mil efter jobbet!
Detta borde gå :)
Slutar utmaningen 23.59 nyårsafton eller räknar de på nåt annat sätt?
Vegan sa:Är det bara för att det stundar ett vasalopp och snön lyser med sin frånvaro eller är det alltid så här många rullskidåkare längs ribban? I går på väg hem mötte jag säkert 7-8 st.
Raggamuffin sa:Jag är febrig var kväll vid såna här strapatser, räknar kallt med att det bara är höjd temperatur för kroppen arbetar. Brukar få det efter race med. 78 km till imorse. Snart ut på en runda till.
Du kan inte ha så långt kvar?
desmo sa:Yes! Idag stängde jag #Festive500. Körde 63km tidigt i morse. Och kom nyss hem från en avslutande tur på 38km. Totalt 504km.
Nu ska det blir skönt att inte cykla ett par dagar. Kanske sova lite mer.
Jenny W sa:Jag har ca 10 mil kvar. Det är ganska precis vad jag har tor till jobbet. Även om jag känner mig bättre nu så får jag svårt att få ihop logistiken. Surt, är det, men jag är ändå rätt nöjd över att ha kammat ihop 40 mil på 6 dagar denna tiden av året
Raggamuffin sa:Jenny W sa:Jag har ca 10 mil kvar. Det är ganska precis vad jag har tor till jobbet. Även om jag känner mig bättre nu så får jag svårt att få ihop logistiken. Surt, är det, men jag är ändå rätt nöjd över att ha kammat ihop 40 mil på 6 dagar denna tiden av året
Inte sista dagen imorgon ;)
Din 20 milare gav kudos så det räckte.
115 km kvar, ska väl gå imorgon. Hittills har jag haft den svindlande snittfarten av 25 km/h.
Jeppe_E sa:Urk.. Jag är helt slut... snorkalla fötter efter nästan 5h utomhus. Kändes ändå pigg i början, så tänkte att jag förlänger rundan. Det var dumt ;)
104km... 120 kvar.. två dagar.. hur jag skall orka cykla i morgon vet jag inte.
Diogenes sa:Rullade i mål vid 20 igår. Bland det tråkigaste jag har gjort. Överlevde pga trevligt sällskap.
bvs sa:Klar.
501km.
Mange. Ska kasta min 510 sa:Pröva att formatera enheten och låta den boota upp igen, ibland är det nån korrupt systemfil som orsakar dyl problem.