raphafestive500
NLC sa:deadmeat sa:Ses man som en dåre om man försöker sig på att sträckcykla på en 6km slinga?
What would Amanda do ;-) ?
Amanda who?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
NLC sa:deadmeat sa:Ses man som en dåre om man försöker sig på att sträckcykla på en 6km slinga?
Amanda cyklade 16 000 mil på en 11km slinga på 423 dar, blev klar i somras. Prova googla 'cycling record's.deadmeat sa:NLC sa:deadmeat sa:Ses man som en dåre om man försöker sig på att sträckcykla på en 6km slinga?
Amanda who?
deadmeat sa:NLC sa:deadmeat sa:Ses man som en dåre om man försöker sig på att sträckcykla på en 6km slinga?
Amanda who?
Whenthingsgowrong sa:Jag kommer att ge detta ett försök, kommer att befinna mig i nordöstra Skåne över jul, kanske över nyår också. Finns det några skåningar eller "västblekingar" (?) som ska cykla i mellandagarna?
Kan hända att jag avslutar det hela i Göteborg så jag passar på att fråga efter sällskap i Göteborgstrakten också :).
Guldragge sa:Just nu nojjar jag bara en smula över min Garmin 520. Vill inte ha nåt failure på den à la 'Device memory full. Shutting down'. Hur är det med en sån cykeldator? Rensar man den på minne emellanåt eller hur funkar det?
Raggamuffin sa:Nu börjar det närma sig.
Är rundorna planerade än? :)
Bengt-re sa:Guldragge sa:Just nu nojjar jag bara en smula över min Garmin 520. Vill inte ha nåt failure på den à la 'Device memory full. Shutting down'. Hur är det med en sån cykeldator? Rensar man den på minne emellanåt eller hur funkar det?
Yepp. Man måste då och då tömma aktiviteterna för annars blir den full. Spara gärna ner dem någonstanns iaf du skulle vilja ha dem till något. Koppla in en den till en pc och flytta över alla aktiviteter så har du plats för 50 nya mil!
Jeppe_E sa:Raggamuffin sa:Nu börjar det närma sig.
Är rundorna planerade än? :)
Va? Planera? Det är överkurs.
Whenthingsgowrong sa:Jag kommer att ge detta ett försök, kommer att befinna mig i nordöstra Skåne över jul, kanske över nyår också. Finns det några skåningar eller "västblekingar" (?) som ska cykla i mellandagarna?
Kan hända att jag avslutar det hela i Göteborg så jag passar på att fråga efter sällskap i Göteborgstrakten också :).
Guldragge sa:Just nu nojjar jag bara en smula över min Garmin 520. Vill inte ha nåt failure på den à la 'Device memory full. Shutting down'. Hur är det med en sån cykeldator? Rensar man den på minne emellanåt eller hur funkar det?
NLC sa:Hmmm, hmmm, packat upp cykel(e)n och hittar inte laddsladden till GPSen...
Trollskogen sa:NLC sa:Hmmm, hmmm, packat upp cykel(e)n och hittar inte laddsladden till GPSen...
Jag tog och laddade min 520 nyss. Samma laddare som till "allt" annat :-)
Måste komma ihåg att lägga klockan på laddning också.
Gillar att du ser helt färdig ut innan det ens börjar.Bengt-re sa:Tror att jag är redo. Typ.
Henrik_E sa:Gillar att du ser helt färdig ut innan det ens börjar.Bengt-re sa:Tror att jag är redo. Typ.
Väntar på ljuser bara. Sedan ger jag mig ut.Glenn Dahl sa:Sista sippen av kaffet innan jag svidar om och stämplar in på min 4:e raka Rapha.
Årets tema ska gå i Jesu tecken. 50 mil och 50 kyrkor ska passeras!
God jul, Amen.
Glenn Dahl sa:Sista sippen av kaffet innan jag svidar om och stämplar in på min 4:e raka Rapha.
Årets tema ska gå i Jesu tecken. 50 mil och 50 kyrkor ska passeras!
God jul, Amen.
Glenn Dahl sa:91km och 13 besök vid Guds hus avklarade. Hemma 10.30 och julstressen kan börja!
JohanSkane sa:Jag fick ihop 79,7 km idag, perfektionisten inom mig får panik för dom missade 300 meterna...men imorgon skall det regna så då känns det genast mycket bättre.
Lol Tolhurst sa:Fattar inte grejen? Ett varumärke säger att man ska cykla den tiden på året när man umgås med familjen!? Så dumt.
Lol Tolhurst sa:Fattar inte grejen? Ett varumärke säger att man ska cykla den tiden på året när man umgås med familjen!? Så dumt.
NLC sa:Alltså, Rapha 500 festive är frivilligt. Har jag hört.
Om ljuset på reflexen på vägkantpinnen kommer från cykellampan istf kamerablixtenBengt-re sa: