Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
ghia64 sa:Imponerad av de som redan är färdiga. Själv har jag dryga 6 mil kvar som jag bestämt mig dela upp i två tremilare, pga extrem seghet i benen samt för att behålla lugnet hemma... ?
jensclaudius sa:ghia64 sa:Imponerad av de som redan är färdiga. Själv har jag dryga 6 mil kvar som jag bestämt mig dela upp i två tremilare, pga extrem seghet i benen samt för att behålla lugnet hemma... ?
Min plan var idag att komma iväg tidigt och få till 10-12mil men då den planeringen sprack och mina stackars tändsticksben gnällde tidigare i motse så får det bli detsamma för min del idag. Hoppas på att det funkar med en längre runda imorgon istället.
Bengt-re sa:364 km. Blev bara en kortis idag.
Pfaff sa:Bengt-re sa:364 km. Blev bara en kortis idag.
Dog den se’n? Cykeln alltså?
Klarade gubben i bakgrunden utmaningen?Bengt-re sa:364 km. Blev bara en kortis idag.
Henrik_E sa:Klarade gubben i bakgrunden utmaningen?Bengt-re sa:364 km. Blev bara en kortis idag.
Bama sa:Jag hade ett par nya bromsbelägg hemma så det blev ett distanspass idag med.
I klungan fick vi bla höra skrönor om utbrytningar ihop med Glenn Dahl. Kan det vara samma Glenn Dahl som numera besöker kyrkor?
966/1000km. Jag ska nog fixa de sista milen imorgon.
Rudelius låg som vanligt i rygg och sa helt plötsligt till mig: "Som Cyklist är du väldigt lik Glenn Dahl. En stark rygg som man gärna vill ha med i en utbrytning" Sedan fick vi höra lite skrönor om era prestationer.Glenn Dahl sa:Bama sa:Jag hade ett par nya bromsbelägg hemma så det blev ett distanspass idag med.
I klungan fick vi bla höra skrönor om utbrytningar ihop med Glenn Dahl. Kan det vara samma Glenn Dahl som numera besöker kyrkor?
En och annan utbrytning har man gjort i sina dagar... vem är det som jiddrat?
Nu för tiden när man har hus, 2 små kottar och är 40+ är det mest soloutbrytningar från hemmet med cykel. Men tanken är väl att köra vet-sm 2018 om det går som planerat.
Bama sa:Rudelius låg som vanligt i rygg och sa helt plötsligt till mig: "Som Cyklist är du väldigt lik Glenn Dahl. En stark rygg som man gärna vill ha med i en utbrytning" Sedan fick vi höra lite skrönor om era prestationer.Glenn Dahl sa:Bama sa:Jag hade ett par nya bromsbelägg hemma så det blev ett distanspass idag med.
En och annan utbrytning har man gjort i sina dagar... vem är det som jiddrat?
Nu för tiden när man har hus, 2 små kottar och är 40+ är det mest soloutbrytningar från hemmet med cykel. Men tanken är väl att köra vet-sm 2018 om det går som planerat.
Royal T sa:Sikket antiklimax! Skulle egentligen strunta i de sista 100 då det var riktigt segt igår, men steg upp o bytte om. Man kunde ju ut o känna efter i all fall. Kändes okay o efter några mil stötte jag på ett gäng som jag hängde på. Kört 2 timmar vid detta laget, då upptäcker jag att garminskiten har slocknat! Får igång mögel o sparar. Väl hemma har jag 62 km på en fil o 45 på en, yippie, klarat det! Nä, 45 km filen går ej att ladda upp. Så de slutade på 464, 5 km. Snopet. Väl kämpat ni andra som klarade det.
Guldragge sa:Ciao & God Fortsättning! Hur gör ni när ni rapporterar in Stravaloggarna till Rapha? Tänker att man måste logga in på Strava och kopierar man en länk från en sida som krävt inlogg funkar inte URL:en (?). Tacksam för lite vägledning. Vänligen / Ragnar
JohanSkane sa:Instämmer!
Längtar redan till nästa omgång.