Redan pollensäsong?

Foss

Aktiv medlem
Redan pollensäsong?
Jag har känt mig pollendäckad å svidig i ögona i över en vecka nu. Var in och kikade på pollenkoll och det verkar som det är dags för Al redan. Är det någon mer i mellersta sverige som börjad känna av? Nog är det jävligt tidigt?!

Redan pollensäsong?
Ja, fan vad det kliat i veckan. Det var sambon som påpekade pollen, jag tänkte inte ens tanken. Jag som trodde att jag enbart hade gräsallergi.........

Senast ändrad:
Redan pollensäsong?
Kan tipsa om Pollenkoll-appen. Runt Mellansverige verkar det vara Hassel och Al just nu.
Jag bor i Örebro och känner av det mer än jag brukar runt den här tiden på året.

Redan pollensäsong?
En annan grej som jag inte läst så mycket om men själv kört sedan september 2022 är gräs-vaccin Grasax. Man ska ta en tablett varje dag i 3 år men det sägs att det blir bättre redan första året. Hoppas på det, tiden runt midsommar var hemsk förra året!

Redan pollensäsong?
En annan grej som jag inte läst så mycket om men själv kört sedan september 2022 är gräs-vaccin Grasax. Man ska ta en tablett varje dag i 3 år men det sägs att det blir bättre redan första året. Hoppas på det, tiden runt midsommar var hemsk förra året!
Jag har tagit det tre år. Upplever att det värsta besvären är borta, men kan inte skippa medicineringen.

Köp & Sälj

Tillbaka
Topp