Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Prova Desloratadin.kan det va pollen tro. Dax testa nåt medel. Vad rekomenderas utan recept typ
Beror väl på vilka och hur mycket besvär man har men loratadin funkar bra för mig.kan det va pollen tro. Dax testa nåt medel. Vad rekomenderas utan recept typ
Jag har tagit det tre år. Upplever att det värsta besvären är borta, men kan inte skippa medicineringen.En annan grej som jag inte läst så mycket om men själv kört sedan september 2022 är gräs-vaccin Grasax. Man ska ta en tablett varje dag i 3 år men det sägs att det blir bättre redan första året. Hoppas på det, tiden runt midsommar var hemsk förra året!
Jag har tagit det tre år. Upplever att det värsta besvären är borta, men kan inte skippa medicineringen.
Var dock beredd på att det kanske inte funkar alls. Jag märker ingen som helst verkan av det.Prova Desloratadin.
Hur gjorde ni för att få tillgång till vaccinationen?Jag har tagit det tre år. Upplever att det värsta besvären är borta, men kan inte skippa medicineringen.