aahlborg
Aktiv medlem
Regnbyxor för lågintensiv pendling
Jag har 30 min till jobbet på elcykel och skulle behöva ett par nya regnbyxor. De jag har nu är gamla och släpper igenom en del om det ösregnar hela vägen. De är också lite för vida vid fötterna och helt kamouflage-svarta.
Jag vill alltså ha några som klarar ösregn, sitter åt runt fötterna och är smidiga att cykla med. Plus om de har lite färg och reflexer också. Jag hittade ett tips om Crafts byxor, kan de här kanske vara vad jag söker? 8000 mm vattenpelare inger dock inte mycket förtroende, de kanske passar bättre om man vill ha något som andas.
www.craftsportswear.com
Jag vill alltså ha några som klarar ösregn, sitter åt runt fötterna och är smidiga att cykla med. Plus om de har lite färg och reflexer också. Jag hittade ett tips om Crafts byxor, kan de här kanske vara vad jag söker? 8000 mm vattenpelare inger dock inte mycket förtroende, de kanske passar bättre om man vill ha något som andas.
CORE Bike Ride Hydro Lumen Pants M - Black | Craft Sportswear
CORE Ride Hydro Lumen Pants är vind- och vattentäta byxor för cykelpendling i våta förhållanden. Byxorna är gjorda av ett 2-lagers vind- och vattentätt material och har tejpade sömmar för optimalt väderskydd. Plagget har även reflekterande detaljer och kardborrejustering i midja och vid benslut...