(Reklam raderad)

(Reklam raderad)
Hej! Ursäktar - jag chansade att jag låg på "rätt sida" av denna forumregel. Då vet jag till framtiden, tack! mvh

Smygreklam
Något som inte ses med blida ögon är smygreklam av olika slag, var tydlig med vem du är när du representerar en kommersiell verksamhet och posta inget som kan uppfattas som reklam. Är du tveksam för var gränsen går så kolla med någon av moderatorerna nedan. Annars riskerar du ett stim ytterst upprörda användare och motsatt effekt än den du önskade dig!

(Reklam raderad)
JTF sa:
Luktapåblommorna sa:
Låstes inte denna tråden vid lunch? Ska du inte köra Vättern är det viktigt att du anmäler det i rätt tråd. https://happyride.se/forum/read.php/1/3186654/page=1
Nej, det var en annan tråd om en som ville sälja sin Cervelo i forumet...

Jag vet, tyckte att det var underhållande att det inom ett par timmar samma dag kommer upp två trådar med annonser där trådskaparna verkar helt ovetandes om att försäljning verkligen inte uppskattas i forumdelen.

(Reklam raderad)
Förtydligar bara för senare läsare att detta fallet rörde sig om länk till ett blogginlägg om träningslära. Brasklappen (som tydligt nämndes) var att det var skrivet och indirekt länkat av en kommersiell verksamhet i sig, även om det inte fanns något säljintresse i just det länkade - utan som diskussionsmaterial för en trådstart om träningslära

Jag har stor respekt för forumets regler och uppskattar moderatorernas excellenta arbete att snabbt ta bort saker som bedöms inte höra hemma här!

(Reklam raderad)
Bra knep med att fortsätta göra reklam i din signatur samt i din profil. För dyrt med företagsannons? :-)

Senast ändrad:
(Reklam raderad)
Du framstår inte som särskilt vettig, kunnig eller pålitlig när du inte förstår vad du gör fel här. Du inger noll förtroende för din verksamhet och får mig att tänka att du har dålig koll på det du pratar om, eller så drar du dig inte för att tumma på moral, eller försöka mörka dina avsikter. Det finns flertalet småentrepenörer som har konto här utan att misslyckas med att skilja på illa dold reklam eller att hålla sig till forumreglerna. Tyvärr drabbar det det du vill uppnå i slutändan, samma sak skulle jag säg gäller på fb.

Tillbaka
Topp