Reklamera färgen?
Köpte alu primer, bättringsfärg och klarlack från biltema.
Rengjorde den alu-rena ramen med t-sprit och vatten. Målade flera lager primer.
Målade flera lager bättringsfärg.
Två burkar klarlack.
Färgen sitter mycket dåligt.
Fel jag gjort eller ska jag reklamera produkterna?
Rengjorde den alu-rena ramen med t-sprit och vatten. Målade flera lager primer.
Målade flera lager bättringsfärg.
Två burkar klarlack.
Färgen sitter mycket dåligt.
Fel jag gjort eller ska jag reklamera produkterna?
