D
Deleted member 54554
Guest
Renovering ns fuzz 19
Nä ser nice ut. Det är ju inte massa tokiga färgkombos.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Skönt o höra! Slipper köpa ny hjälm å ?Matcha med svart/röd hjälm så är du hemma. ?
Som hittat! Grymt cool blev den!Då va sagan slut, ca 12300kr, tack till alla som följt, ni 4 är guld värda ??
Då va sagan slut, ca 12300kr, tack till alla som följt, ni 4 är guld värda ??
Fått några bra svar på det här?Har också blivit med en NS Fuzz. Hur upplever du RV1 gaffeln?
Nej. Fick aldrig cykeln. Järvsö behövde de en season till så man fick valet att avboka om man ville så tog det erbjudandet.Fått några bra svar på det här?
Några av Järvsös NS fuzz hamnade som hyrcyklar i Åre/Skistar. Jag köpe en väl använd där i höstas för 5000 spänn. Har låtit serva fram o bakdämparna, samt bytt lite smått o gott så nu ska den förhoppningsvis funka några sommrar.Nej. Fick aldrig cykeln. Järvsö behövde de en season till så man fick valet att avboka om man ville så tog det erbjudandet.
Funkar säkert! Primära anledningen jag avbokade var att de ville ha samma pengar fast den skulle gå en season till. 5k är ju rimligt pris. Är fortfarande en modern hoj med vettig geo. Hoppas du blir nöjd!Några av Järvsös NS fuzz hamnade som hyrcyklar i Åre/Skistar. Jag köpe en väl använd där i höstas för 5000 spänn. Har låtit serva fram o bakdämparna, samt bytt lite smått o gott så nu ska den förhoppningsvis funka några sommrar.
5k!?!? jag hade köpt 2. Vilken årsmodell va de? Känns bra?Funkar säkert! Primära anledningen jag avbokade var att de ville ha samma pengar fast den skulle gå en season till. 5k är ju rimligt pris. Är fortfarande en modern hoj med vettig geo. Hoppas du blir nöjd!
Du ska nog Citera BOBCAB ;)5k!?!? jag hade köpt 2. Vilken årsmodell va de? Känns bra?
Troligtvis 2019, men finns ingen ursprunglig dokumentation då Skistar köpt dem begagnade från Järvsö. Skick som väl använda hyrcyklar kan se ut, men runda o raka hjul, fungerande bromsar o växlar. Krävde dämparservice och lite smått. Rullar fint nu även om det glappar lite här o där. Blivit en bra men inte snygg cykel för ca 10' nu när den körklar. Med tanke på vad det kostar att hyra så bör den betalat sig på något år. Min gamla 26" kördes det på i många år så den var avskriven, men egentligen inget fel på.5k!?!? jag hade köpt 2. Vilken årsmodell va de? Känns bra?
Letar efter en fuzz medium som man inte behöver vara jätterädd om. Mycket cykel för 10-15 tusen tänker jag. Grattis till dig då?Troligtvis 2019, men finns ingen ursprunglig dokumentation då Skistar köpt dem begagnade från Järvsö. Skick som väl använda hyrcyklar kan se ut, men runda o raka hjul, fungerande bromsar o växlar. Krävde dämparservice och lite smått. Rullar fint nu även om det glappar lite här o där. Blivit en bra men inte snygg cykel för ca 10' nu när den körklar. Med tanke på vad det kostar att hyra så bör den betalat sig på något år. Min gamla 26" kördes det på i många år så den var avskriven, men egentligen inget fel på.
Hört att Demo 8an är roligare att cykla på.Är NS fuzz 2 bra som parkcykel ?
Jag behöver n+1 och en beggad Fuzz kan vara ett bra alternativ. De vorde ju vara bra då det är Bjärvsös go-to hyrcykel men på happy hittar jag bara "säljes" när jag söker på NS Fuzz.
Kul att höra vad de som har erfarenhet tänker om cykeln![]()
Jag hyrde Fuzzen några gånger i Järvsö för några år sedan och var väldig nöjd. Jag blev faktiskt glad när man ersatte min trasiga Glory mot en Fuzz i Åre.Är NS fuzz 2 bra som parkcykel ?
Jag behöver n+1 och en beggad Fuzz kan vara ett bra alternativ. De vorde ju vara bra då det är Bjärvsös go-to hyrcykel men på happy hittar jag bara "säljes" när jag söker på NS Fuzz.
Kul att höra vad de som har erfarenhet tänker om cykeln![]()