Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Det låter bekant. Årsmodellen är troligen 1970. Eller 1971.Stumpy sa:Ser ut som en Winther.
Hehe, bra fråga. Jag vet inte om jag ska restaurera den, det beror på om det finns delar att köpa och vad dom kostar. Det skulle vara jättekul att fixa till den, det är ju min första cykel som jag fick för snart 50 år sedan. Men det kostar förmodloigen alldeles för mycket. Men oavsett vilket så är jag seriöst intresserad av vad det är för märke och modell och annat om den som går att hitta.Salabaladala sa:Ska bara kolla ifall det här är ett skämt eller tänkte du verkligen rusta upp den?
Men vaf... första bilden som kommer upp är ju en så gott som likan dan hoj som min. Tack så jättemycket! Kul, nu har jag något att börja nysta i.Yonna sa:Kan vara en (belgiska?) Brocante. Googla 'Brocante driewieler' eller 'Brocante kiepbak'. Min mormor samlade driewielers, skelters och trehjulmotorcyklar :)
Så gott som identisk. Med den lilla vita plastkåpan fram som döljer rörändarna och som har en logga på sig, precis som jag minns det. Blir nästan tårögd av nostalgi.JojjeM sa:Visst är den lite lik denna (som går för 240 EUR):
https://www.ebay.de/itm/Dreirad-Ant...928790?hash=item33f40e9656:g:pREAAOSwRLZT4i2U
En Winther om jag tolkar annonsen rätt
/Johan
Det låter rimligt.Yonna sa:Hmm, jag googlade själv lite, men tror att jag kan ha det fel. Min mormor sa alltid till min syster och mig: 'du Yonna ta den lilla Brocante och du Vonne ta den stora Brocante' så jag trodde alltid att trehjulingarna heter så. Men 'brocante' betyder också 'semi-antik, secondhands, kuriösa' och det visste jag inte.