Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Stumpy sa:
Vad är det för hjul/nav?prefekten sa:Hej igen. och tack för fler svar. Om det blir problem med reglage osv så kanske ett alternativ är att köpa en billigare ny 11-delad komponentgrupp och sätta dit. Typ 105. Hur funkar det i sådana fall med hjulen?
prefekten sa:Tack för era svar. Det blev köp.
Skogling sa:Alltså... Det där är ju 9-delad Dura-Ace. Eller är jag helt ute å cyklar?
Newton sa:Den där veven är betydligt äldre än 10 år. Sorry.
Kör själv på 11 år gammal dura-ace (10-delad), inga problem med reservdelar. Men som sagt, tror inte det är originalvev om ramen inte är äldre än 10 år.
emmer sa:Är det inte en 7700 vev för Octalink?
(typ 1 mind you - använd ALDRIG en typ 2 lagring till denna :-) )
(7700 var väl "top of the line" tom 2004?)
prefekten sa:emmer sa:Är det inte en 7700 vev för Octalink?
(typ 1 mind you - använd ALDRIG en typ 2 lagring till denna :-) )
(7700 var väl "top of the line" tom 2004?)
Fattade noll av vad du skrev nyss :)
LesGrossman sa:Jag tycker att det ser ut som ett DA 7400 vevparti. Fyrkants med andra ord. 7700 ser ju ut så här
+1Mini_me sa:Logik får aldrig styra inköp av cykeldelar (eller cyklar för den delen). Man handlar med hjärtat och lider med plånboken.
prefekten sa:LesGrossman sa:Jag tycker att det ser ut som ett DA 7400 vevparti. Fyrkants med andra ord. 7700 ser ju ut så här
OK- man kanske skulle slängt hit lite bilder innan jag köper hem grejjer :), men men, bara den rullar på som den ska så är planen att sätta dit ex ny 105 grupp på ramen när det blir ngt som strular. Var främst ramen jag budade för. Sedan att det hade varit lättare att köpa en ny cykel det må vara :) Men det är klart om jag uppgraderar med ny komponentgrupp så blir den nästan lika dyr som en ny giant tcr advanced med deras 105 kompakt-grupp. ca 15-16 tkr kostar väl en sådan.
LesGrossman sa:prefekten sa:LesGrossman sa:Jag tycker att det ser ut som ett DA 7400 vevparti. Fyrkants med andra ord. 7700 ser ju ut så här
OK- man kanske skulle slängt hit lite bilder innan jag köper hem grejjer :), men men, bara den rullar på som den ska så är planen att sätta dit ex ny 105 grupp på ramen när det blir ngt som strular. Var främst ramen jag budade för. Sedan att det hade varit lättare att köpa en ny cykel det må vara :) Men det är klart om jag uppgraderar med ny komponentgrupp så blir den nästan lika dyr som en ny giant tcr advanced med deras 105 kompakt-grupp. ca 15-16 tkr kostar väl en sådan.
Jag tycker absolut att du ska satsa på den! Kanonfin cykel och dessutom är det kul att ha något som inte alla andra har :)
Dock förbjuder jag dig att köpa en 105-grupp! Den är ju så jäv....fuuuuuul! Förstör vilken hoj som helst! Campa och Sram har snygga komponenter