Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Martinmat sa:När ni renoverar satsar ni då på helt original eller är det ok att mixa lite, ska renovera miyatan 1994 ovan som original har cantileverbromsar och 7 delad stx. Har ett par xtr m950 v bromsar från 1996 liggandes o det är enklare att hitta body för 8 delat än 7 delat, vxl reglage o body som sitter på är trasigt.
V-bromsar är ju dessutom 100ggr bättre än canti. Cykeln kommer användas efter renovering
Bridgestone sa:Cyklade mtb-SM i Karlskoga 95!
Då på meridas värsting duracarbon 990sx.
superdea sa:Kom på att jag har en sån här ram liggande. Inga hjul eller reglage men kan nog hitta nåt... om någon är intresserad...
Lite var väl Marins komponentserie? Jag har en Pine Mountain -94 och den har/hade styre, sadelstolpe, styrstam, däck och sadel i Marin Lite.Ponent sa:MARIN LITE från tidigt 90-tal, helt original förutom sadel och modifierat(!) styre.
Ser ut att vara en Marin Nail TrailPonent sa:Stämmer, en snart 28 år gammal sadelstolpe av högsta kvalitet...
En av de läskigaste saker jag någonsin gjort på cykel var när jag låg bakom en med spinnergyhjul i fullt spätt ner för Lannamärkesvägen. Satt bara och väntade på att hennes hjul skulle explodera.planetx sa:Min Parkpre proelite-95 som tidigare hängts upp här men nu med lite på prov med skinwall nobbynic. Lite retro o lite modernt.
lindengbg sa:Min första mtb var en Giant Stonebreaker i det ”coola” färgvalet gul/rosa! ?
Såg ut exakt så här (ej min bild):
L-G sa:Nån som kan hjälpa till med att årsmodellbedöma mitt senaste inköp?
Tack på förhand!
Mvh
L-G