Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Testade min fick det till 10 men det är ganska ”mjuka” klick du kanske missade några…Har köpt en ny cykel med rockshox deluxe ultimate bakdämpare När jag kollar hos sram så skall den ha en rebound på 10 klick. Använder jag Trailhead så säger den 0-10 klick. Men jag har endast 7 klick. Någon som vet varför?
Har testat typ 20 gånger får samma. 7 st. Jag tycker den är trög. Men hör du varje klick? Försöker ta det så lugnt som möjligt.Testade min fick det till 10 men det är ganska ”mjuka” klick du kanske missade några…
Nej men man känner dem…Har testat typ 20 gånger får samma. 7 st. Jag tycker den är trög. Men hör du varje klick? Försöker ta det så lugnt som möjligt.
Värsta är att den är lite trög och man får ta i lite.Nej men man känner dem…
Och ja vredet är trögt..
För testa igen ?Nej men man känner dem…
Och ja vredet är trögt..
Den blir nog mjukare sen efter användningVärsta är att den är lite trög och man får ta i lite.
Ingen super deluxe. Är en deluxe ultimate.Är ganska säker på att min RS Super deluxe Ultimate från typ -21 bara har 6-7 klick.
Den länkade Super deluxe är av nyare modell (ser olika ut också) och de kanske har fler klick.