Nu är vi back in business.
nhoj: Pengarna reserveras på kortet när du lägger din beställning, om något är slutsålt tar vi inte betalt för dessa produkter, eftersom dragningen av kortet sker när varorna skickas och vi tar bara betalat för de varor som vi har skickat. Ifall du har valt "delleverans" och något är tillfälligt slut i lagret, skickas detta senare när det kommer i lager igen. Du kan välja delleverans i beställningsskedet, tror inte att du ser vad du har valt i orderbekräftelsen, men om något är slutsålt står det normalt i orderbekräftelsen en rad om att den varan är slutsåld. Om du vill att jag kollar upp det ytterligare kan du skicka ordernummern till mig på jenni.ribacka@rosebikes.se.
hunken21345: Du är ett "gränsfall" och jag tror att du kan cykla lika bra på L som XL, så om du föredrar lite mindre cykel så rekommenderar jag L och om du föredrar lite större cykel så rekommenderar jag XL.
Pfaff: tack för infon, jag skickade den vidare till Tyskland. Bra i såna här fall att kontakta oss med ordernummer och kundnummer så skickar vi feedback till Tyskland, men också att man själv gnäller hos det lokala postkontoret (gärna någon chef), så kommer feedbacken till rätt personer i rätt tid.
Ckd: Jo, hjulen byggs för hand i Tyskland efter beställning, leveranstid totalt ca 2 veckor.
Men jag antar att du redan fått hjulen nu.
flight: kollar upp detta och återkommer när jag fått svar från Tyskland.
/Jenni Ribacka ROSE