Rose-tråden
Måste ge Rose och deras svenska arbetare lite beröm, jag beställde en Pro Sl-2000 för ett några månader sen, trots den långa leveranstiden, ett faktum som de var väldigt öppna med(blev 6 veckor även om de hotade med 8 veckor från början). Hur som helst, de svarade snabbt på de frågor jag hade både före och efter beställning trots att de flesta av frågorna var mer eller mindre idiotiska. Det är jag tacksam för!
Jag har cyklat 3 rundor på min Pro Sl-2000 och den känns bra(trots att sista rundan var i hagel och spöregn, är det Rose's fel? och isåfall hur kräver jag pengar tillbaka?). Hursomhelst så är min första racer så jag har ingen som helst aning om den är bra för mig, men trevliga och ärliga har Rose varit så det ska det ha beröm för.
Jag har cyklat 3 rundor på min Pro Sl-2000 och den känns bra(trots att sista rundan var i hagel och spöregn, är det Rose's fel? och isåfall hur kräver jag pengar tillbaka?). Hursomhelst så är min första racer så jag har ingen som helst aning om den är bra för mig, men trevliga och ärliga har Rose varit så det ska det ha beröm för.