Rotor Uno presenterat
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Kupa sa:Jag trodde det var ett försenat aprilskämt och började leta efter hydraulisk kraftöverföring istället för kedja...
KJS sa:Med tanke på att Shimano kör med sladdar, kopplingsdosoe och annat junk så känns väl det här lika naturligt :)
Kupa sa:Jag trodde det var ett försenat aprilskämt och började leta efter hydraulisk kraftöverföring istället för kedja...
xiongxiong sa:Kupa sa:Jag trodde det var ett försenat aprilskämt och började leta efter hydraulisk kraftöverföring istället för kedja...
Har någon prövat hydraulisk kraftöverföring för cyklar?
geologen sa:xiongxiong sa:Kupa sa:Jag trodde det var ett försenat aprilskämt och började leta efter hydraulisk kraftöverföring istället för kedja...
Har någon prövat hydraulisk kraftöverföring för cyklar?
https://en.wikipedia.org/wiki/Hydraulic_bicycle
Orkar inte googla, vilken frekvens ska jag störa i spurten, i framtiden när trådlöst blir vanligt?Stervelo sa:Hmm, jag gissar att sram etap blir en framgång, och att shimano inom två år presenterar wireless.
Det där känns bara för gammalt redan idag. Tror jag då.
Hade du inte bekymrat dig om framtiden så hade du sett dåtidens svar på den frågan.maxel sa:Orkar inte googla, vilken frekvens ska jag störa i spurten, i framtiden när trådlöst blir vanligt?Stervelo sa:Hmm, jag gissar att sram etap blir en framgång, och att shimano inom två år presenterar wireless.
Det där känns bara för gammalt redan idag. Tror jag då.