Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Om du, Toni, inte cyklar kommer jag vara så mest superkränktast!
Vilka är på nudå? Listan i ursprungsinlägget är lindrigt uttryckt aktuell för nåt museum.
kitzblitz: självklart!
snackjanne: kan tyvärr inte :-(
superape: självklart tills han hittar på en dålig ursäkt ;-)
Pesch: hoppas det! Har väl lättaste cykel och skall dra!
nypan: hur är det nypan?
Vic: ett tystlåten självklart - mysigt.
bigmollo: tveksam? (skyller på cykeln)
transwave: tror inte på sin cykel men kommer ändå!
Rätt upfattat?
Säg förresten gärna till om ni a. är med och b. är med på afterbiken hos mig: vill gärna veta vad jag skall köpa så att jag inte sitta där med för mycket öl och mat :-).
/Toni
Edit: det fanns risk att folk skulle misförstå en bit om utrymme i min bastu...
Jag får förhinder. Kan inte skylla på cykel, kan inte skylla på att jag inte vill, kan inte skylla på förkylning eller väder.
Det har helt enkelt dykt upp en familjegrej som omprioriterar halva helgen, och då hela lördagen.
Jag får cykla på söndan istället. Ser fram emot att se alla vid nästa tillfälle istället.
Nu när vädret är bättre så har det löst sig med cykeln. Däremot ska vi ha gäster på kvällen så cyklingen sket sig ändå. Mitt cykeltidskonto är ordentligt övertrasserat sen förra året så jag har ganska lite att säga till om i såna planer just nu.
Ha så kul ni som kör. Jag håller tummarna till nästa gång.
/J
Jag kör pendlarcrossen för den har spännande och svajig kompislapp och så finns det inget bätre alternativ. Sliter dock av dubbdäcken ikväll. Lågt tempo är en förutsättning för min överlevnad och vi har ju hela helgen på oss! Det blir camelback med förstärkningsplagg och snickers i.
Lunchen tänkte jag i Järna. Om det behövs kan vi fika/värma oss i Södertälje innan. Sen en stopp till vid Mörköfärjan och möjligtvis i Sörunda alt. Rosenhill.
http://farjerederiet.se/ Välj ´Tidtabell, sedan Skanssundsleden. Restaurant och kiosk vid färjeläget på Mörkösidan, men om den är öppen i morgon vet jag inte.
Jag cyklar som sagt, men kan tyvärr inte vara med på kvällen.
Vad kommer ni att köra på för hojar?
Verkar bli blött men barmark:
Jag röstar på landsvägshoj (med skärmar helst då), om några kör mtb med grova däck så blir det kanske lite väl långsamt tempo för oss som kör landsvägshoj.
Jag tänkte tyvärr tvärtom: efter gångna turers erfarenhet så är punkteringar med racerdäck garanterade med all grus och skit på vägarna nu. Tänkte därmed ta mtb med grova däck. Jag har inte bråttom.
Jag håller däremot med att tempo skillnader kan bli riktig stora då... Som jag förstår det har Vic och SuperApe också tänkt köra traktor. Vad säger ni andra?
Evosmos hade nåt liknande på Oetzin och längden var precis lagom att geggamöjan träffade perfekt i ansiktet. Några cm förlängring skulle säkert hjälpa.
Mina skärm har precis landat i Skogås med posten och jag vet inte ens hur dem ser ut...