RR - Gesunda is da shit!
I helgen besöktes Gesunda för första gången. Scand och jag tog Skodan upp från Stockholm i lördas morse, och stod färdiga och klara vid liften runt lunchdags. Stället infriade alla löften och motsvarade alla förväntningar. Lindvallen kommer ej besökas igen ;-)...
Lördagens långa halvdag cykling gav en god natts sömn och viss träningsvärk. I dag hojade vi till 3-rycket innan det var dags för hemfärd. En och annan Happyit stötte naturligtvis också på...
Stefan bröstar upp sig inför åkningen.
Dagens val när det gäller däck.
Vybild från toppstugan.
En del har coolare fordon än andra ;-)...
Sedvanligt happy-snack.
Något bekymrar Stefan.
Slutklämmen ner mot liften.
Blomma (OBS - konstnärlig bild).
Bakåtvy från liftkorgen.
Gubbarna psykar upp sig.
And away we go!
Tjohoo!
"Jag måste kissa".
Stilstudie.
Bromsarna tar lite stryk när man är feg :-)...
Utför är kul!
Just det ja! I morse hittade vi den här cykeln i en bod. Ägaren hojade visst någon svettotävling, så han hade säkert inget emot att vi lånade hojen hela söndagen. Man vill ju inte slita på egna grejor i onödan ;-)...
Lördagens långa halvdag cykling gav en god natts sömn och viss träningsvärk. I dag hojade vi till 3-rycket innan det var dags för hemfärd. En och annan Happyit stötte naturligtvis också på...
Stefan bröstar upp sig inför åkningen.
Dagens val när det gäller däck.
Vybild från toppstugan.
En del har coolare fordon än andra ;-)...
Sedvanligt happy-snack.
Något bekymrar Stefan.
Slutklämmen ner mot liften.
Blomma (OBS - konstnärlig bild).
Bakåtvy från liftkorgen.
Gubbarna psykar upp sig.
And away we go!
Tjohoo!
"Jag måste kissa".
Stilstudie.
Bromsarna tar lite stryk när man är feg :-)...
Utför är kul!
Just det ja! I morse hittade vi den här cykeln i en bod. Ägaren hojade visst någon svettotävling, så han hade säkert inget emot att vi lånade hojen hela söndagen. Man vill ju inte slita på egna grejor i onödan ;-)...
Senast redigerad av en moderator: