[RR] Har ni fest eller?

Lars.E

Aktiv medlem
[RR] Har ni fest eller?
Lönehelg...

Stad i ljus.
DSC_0479.JPG

Jag tog en cykeltur i natten.
DSC_0483.JPG

Genade över berget mot Cowboystan.
DSC_0486.JPG

Skaren bar nu när temperaturen fallit till -3
DSC_0491.JPG

Stad i ruiner.
DSC_0492.JPG

Striden är över.
DSC_0494.JPG

Senast ändrad:

Lars.E

Aktiv medlem
[RR] Har ni fest eller?
Träden försöker att vinna mark i det hårda klimatet.
DSC_0499.JPG

Uppe vid Bergsjön hittade jag skydd.
DSC_0514.JPG

Natten avslutas med en kopp te och några brieladdade kex efter en strapatsartad hemfärd nedför de brantaste branter på berget.
DSC_0518.JPG

Senast ändrad:

Jeppe_E

Aktiv medlem
[RR] Har ni fest eller?
18 grader i Skåne i går kväll. Korta bibs, kort Jersey. Kom hem 21:30, då var det 8 grader.
Trevliga bilder Lars :)

Lars.E

Aktiv medlem
[RR] Har ni fest eller?
Jonny sa:
Najs! Ganska hårt före den där tiden va?
Ganska hårt. Inte betonghårt, men tillräckligt för att det skulle bära.
Det hade varit plusgrader ända in på kvällen, men vid ca: 20.00 kom en temperaturdipp, så jag stack ut någon gång efter 21. Mot slutet av turen hade det börjat att snöa och temperaturen var runt nollan igen, så det blev lite mjukare igen.

JTF

Ny medlem
[RR] Har ni fest eller?
Fina bilder! Ungefär som att du kramar ur det sista av vintern, fast det var skare då... :o)

För övrigt instämmer jag med EST.

Lars.E

Aktiv medlem
[RR] Har ni fest eller?
EST sa:
Nice? klart bättre än att kolla folk som dansar på tv!
JTF sa:
Fina bilder! Ungefär som att du kramar ur det sista av vintern, fast det var skare då... :o)

För övrigt instämmer jag med EST.

Exakt! Satt framför TVn, inget som intresserade mig jättemycket på någon kanal, gick och tittade på termometern när jag tänkte göra lite kvällsfika. -3 :)

Under veckan har det varit ganska varmt, men ett par morgnar har varit kalla.
Några vänner som är morgonpigga och dessutom inte behöver gå till jobbet 7.00 har dessutom spammat med bilder fån skar-cykling när man morgontrött försökt att jobba.
När det sedan konstaterades att det kommer att vara varmt även på nätterna framöver så kändes det som att jag var på väg att missa årets kanske härligaste cykelföre.
Lösningen blev att vara ute på skaren när andra är på krogen, och sedan ta en sovmorgon när det ändå skulle regna och snöa snöblandat slask.

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer